تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند
سرخط خبرها

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی در تعطیلات عید فطر

  • کد خبر: ۱۰۶۷۵۶
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی در تعطیلات عید فطر
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت‌های تردد در جاده‌های شمالی در تعطیلات عید فطر و پایان هفته را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره با محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج- چالوس، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

شیرانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ یکشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی لغایت ۲۴، از کرج میدان امیر کبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۴، از کرج میدان امیر کبیر و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

به گفته شیرانی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ممنوعیت تردد در محور هراز خبر داد و افزود: تردد انواع تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است و همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۲، ۱۴۰۱/۰۲/۱۳، ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱، ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل از رودهن به آب اسک به صورت یک‌طرفه است.

شیرانی خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز پنجشنبه جمعه و شنبه مورخ ۱۴۰/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶،۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره با محدودیت اعمال شده در محور تهران - فیروز کوه - قائم شهر گفت: تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه سه شنبه، پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۳،۱۲، ۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

شیرانی افزود: محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و از ساعت ۸ الی ۲۴ مورخه‌های ۱۶ و ۱۳ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ در محور‌های مذکور ممنوع است.

وی در پایان گفت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->