دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد گزارشی در باب خودکشی و ریشه‌هایش در جامعه امروز| وقتی جان بی ارزش می شود!
سرخط خبرها

 وام ضروری بازنشستگان واریز شد (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۹۰۹۵
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
 وام ضروری بازنشستگان واریز شد (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: وام ضروری ۱۲میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران به حساب حقوق بازنشستگی ۲۲ هزار و ۹۱۳ نفر از متقاضیان مشمول «نوبت پنجم» واریز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با هماهنگی بانک عامل، نوبت پنجم وام ضروری ۱۲میلیون تومانی برای ۲۲ هزار و ۹۱۳ نفر از مشمولان واریز شد.

این تسهیلات با کارمزد ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری ارائه و به حساب حقوق بازنشستگی ایشان در بانک عامل واریز می‌شود.

ثبت نام اینترنتی دوره جدید وام ضروری ۱۲میلیون تومانی برای سال ۱۴۰۱ تا پایان اردیبهشت ماه جاری از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir همچنان ادامه دارد.

 این صندوق دومین صندوق بازنشستگی کشور پس از تامین اجتماعی است که به بازنشستگان و دستگاه‌های دولتی، دانشگاه‌ها، شهرداری‌های کشور به جز شهرداری تهران، کارمندان سیاسی وزارت امور خارجه، قضات قوه قضاییه و در مجموع به هفت گروه مشخص حقوق و خدمات بازنشستگی ارائه می‌دهد.

صندوق بازنشستگی کشوری بیش از یک میلیون و ۶۶۳ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر را تحت پوشش دارد و از حدود ۹۱۲ هزار دستگاه های دولتی کسورات بازنشستگی دریافت می‌کند.

منبع: صندوق بازنشستگی کشوری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->