ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش قیمت طلا و سکه تا کی ادامه دارد؟

  • کد خبر: ۱۱۰۹۳۱
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
افزایش قیمت طلا و سکه تا کی ادامه دارد؟
در دو هفته گذشته قیمت طلا و سکه و نرخ دلار افزایش چشمگیری یافته است، به‌طوری‌که این بازار افزایش ۸ درصدی قیمت را در دو هفته تجربه کرده است.

طنین همتی|شهرآرانیوز، قیمت طلا و سکه این روز‌ها سیر صعودی به خود گرفته است، به‌طوری‌که از روز‌های ابتدایی خردادماه هر گرم طلا از حدود یک‌میلیون و ۳۷۵ هزار تومان به حدود یک‌میلیون و ۴۳۱ هزار تومان رسیده است.
در بازار دیروز طلا و سکه، قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار به یک‌میلیون و ۴۳۱هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم به ۱۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز به ۱۵میلیون و ۱۸۰هزار تومان رسید. بازار دلار هم این روز‌ها از ثبات نسبی‌اش خارج شده و دلار با حدود قیمت ۲۵ هزار تومان اکنون در بازار آزاد به ۳۰ هزار تومان رسیده است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز دراین‌باره گفت: در دو هفته گذشته افزایش قیمت دلار داشتیم. افزایش قیمت دلار مستقیم بر افزایش نرخ دلار و سکه تأثیر می‌گذارد و به همان نسبت این افزایش قیمت در بازار مشاهده می‌شود. براین‌اساس، در دو هفته گذشته شاهد افزایش ۸ درصدی قیمت در بازار طلا و سکه بودیم.
به‌گفته معبودی‌نژاد، با کاهش عرضه دلار از سوی بانک مرکزی و تقاضای بیشتر، این افزایش قیمت رقم خورده است. مسلما اگر بانک مرکزی عرضه دلار را افزایش دهد، قیمت‌ها روند کاهشی می‌گیرند، ولی اگر توزیع دلار از سوی بانک مرکزی به همین روال باشد، افزایش قیمت در این بازار ادامه خواهد داشت. امیدواریم بانک مرکزی عرضه دلار را افزایش دهد تا این تقاضا خنثی شود.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه قبل ماه محرم و صفر و در فصل بهار و تابستان هستیم، زمان مناسبی برای خرید طلاست، ولی این افزایش قیمت به‌دلیل افزایش تقاضا برای طلا و سکه نیست و به‌دلیل کمبود ارز در بازار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->