ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واریز مبلغ علی‌الحساب رتبه‌بندی به حساب معلمان آغاز شد (۳۰ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۲۱۰۶
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
  • ۵
واریز مبلغ علی‌الحساب رتبه‌بندی به حساب معلمان آغاز شد (۳۰ مردادماه ۱۴۰۱)
طبق وعده وزیر آموزش و پرورش قرار بود طی امروز و فردا مبلغ علی الحساب رتبه بندی معلمان واریز شود.

سرباز|شهرآرانیوز، وزیر آموزش و پرورش در شبکه خبر از واریز علی الحساب رتبه بندی معلمان طی امروز و فردا خبر داد. واریز حقوق هم به محض شروع اطلاع رسانی خواهد شد.

در همین حال طی تماس تعدادی از معلمان با شهرآرانیوز، علی‌الحساب مبلغی به حساب معلمان در حال واریز است که این رقم برای معلمان متفاوت است.

فوری:مبلغ علی‌الحساب رتبه‌بندی برای برخی معلمان واریز نشد، چرا؟ (۳۱ مردادماه ۱۴۰۱)

بر این اساس طبق صحبت رئیس سازمان برنامه و بودجه در (۲۶ مردادماه ۱۴۰۱) قرار بود  علی‌الحساب ۱۱ میلیون تومان به حساب معلمان واریز شود. رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته بود سعی داریم این ماه مبلغ ۱۱ میلیون تومان را برای ۱۱ ماه گذشته به معلمان به‌صورت علی‌الحساب پرداخت کنیم تا احکام رتبه‌بندی آماده شود.
سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت مبلغ حداقلی و علی‌الحساب به معلمان در راستای اجرای رتبه‌بندی معلمان و جزئیات آن اظهار داشت: رتبه‌بندی بر اساس شایستگی است و وزارت آموزش و پرورش باید اقداماتی را انجام دهد تا میزان شایستگی یک معلم مشخص شود و بعد پرداخت‌ها طبق آن صورت گیرد.

وی افزود:، چون این روند هنوز آماده نشده و مقداری طولانی شده، با وزیر آموزش و پرورش توافق کردیم این‌ماه مبلغی را به‌عنوان علی‌الحساب پرداخت کنیم؛ و زمانی که احکام به سرانجام رسید نیز مابه التفاوت پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: این مبلغ علی‌الحساب سرانه حدود یک میلیون تومان به ازای هرماه است؛ شش‌ماه از سال قبل بوده و پنج‌ماه هم در سال جاری است که مجموعا ۱۱ ماه می‌شود. این ماه حدود ۱۱ میلیون تومان علی‌الحساب واریز می‌شود تا زمانی که احکام آماده شد، ما بلافاصله کارسازی می‌کنیم که هم مطالبات گذشته پرداخت شود و هم ماهانه طبق سقف بودجه‌ی در نظرگرفته شده، پرداخت‌ها انجام گیرد و سعی داریم این‌ماه ان‌شاءالله این پرداخت را انجام دهیم.

 بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت نیز در این‌باره گفته بود که سازمان برنامه و بودجه مبلغی را برای علی‌الحساب در اختیار قرار داده است تا پیش از اجرای نهایی رتبه‌بندی، مبالغی برای معلمان به‌صورت علی‌الحساب فعلاً در پایین‌ترین سطح رتبه‌بندی پرداخت شود تا مبالغ قطعی نیز اجرایی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
بین نه تا ده و نیم واریز شده. واسه خر کی یه جور.
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
سلام.چرااین مبلغ برای معلمان بازنشسته ی مشمول واریز نمی شود؟مگراجرا از۳۱شهریور۱۴۰۰ نیست؟
حسین جانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
1
پس چی شد که یازده ماه شد هفت میلیون تومان!؟
معلم باز نشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
شما که میگفتین بازنشستگان ۳۱ شهریور ۱۴۰۰رو شامل میشه چرا دروغ گفتین چقده نامردین این دروغ گویی تا کی
اعتماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
یک کلام بازنشسته مهر ۱۴۰۰ علی الحساب واریز می‌شود یا نه منتظرم یک سال سرکاریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->