کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی معارفه شد

  • کد خبر: ۱۲۳۱۲۷
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی معارفه شد
در مراسمی با حضور ثقفی، دستیار ویژه و قائم مقام ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده، بعنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی معارفه شد.

مهدی بی باک|شهرآرانیوز، ثقفی، دستیار ویژه و قائم مقام ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های سرکار خانم خدیوی در معاونت تعاون بنیاد که خط مقدم ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، نشان دهنده عملکرد خوب ایشان است‌.

وی با اشاره به اینکه مسیر خوبی تا امروز در بنیاد شهید طی شده هرچند دچار افت و خیزهایی هم بوده است، گفت: امیدواریم این تغییرات که زمینه برای تحول ایجاد می‌کند بتواند بخشی از عقب‌ماندگی‌ها را جبران کند.
به گفته ثقفی، ضعف‌هایی را در گذشته داشته‌ایم و نیاز است به صورت جدی بازبینی‌هایی نسبت به ماموریت‌‌های بنیاد شهید صورت بگیرد.
وی با اشاره به موضوع تحول از سوی رهبر انقلاب در چند سال گذشته گفت: ما در کنار همه توقیفات سالهای بعد از انقلاب عقب‌ماندگی‌هایی هم داریم و بخشی از کار دیر شده است و با سازو‌کار امروز نمی‌توانیم به اهدافمان برسیم. دیگر نمی‌توان به صورت دیوان سالار حرکت کنیم و اگر از سرعتی که باید داشته باشیم باز بمانیم، انحراف است.
قائم مقام بنیاد شهید در امور جامعه هدف به نقش مردم اشاره کرد و گفت: مردم هستند که باید نقش ایفا و مشکلات را حل کنند. جز با اراده مردم مشکلات حل نخواهد شد.
به گفته وی، راه موفقیت جمهوری اسلامی مردمی سازی و حضور مردم است و باید برای این امر الگو داشته باشیم. بنیاد شهید یکی از دستگاه‌هایی است که می‌تواند از نقش مردم استفاده کند

در طول انقلاب اسلامی یک روز هم نبوده که ما شهید نداشته باشیم

در ادامه این جلسه حجت الاسلام گنابادی نژاد، معاون زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: بنیاد شهید یادگار امام راحل است که از خط شهید و شهادت صیانت می‌کند. در طول انقلاب اسلامی یک روز هم نبوده که ما شهید نداشته باشیم.
وی تصریح کرد: اگر امروز در موزه دفاع مقدس می‌رویم شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در کنار شهدای کودک و شهدای هسته‌ای و شهدای سلامت و شهدای منا قرار دارند.
به گفته گنابادی نژاد، خدمت گذاری در بنیاد شهید، خدمت گذاری به ارزش‌هایی است که شهدا برای آن به شهادت رسیده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی معارفه شد

ثمره خون شهدا و مجاهدت ایثارگران به گونه‌ای است که قابل مقایسه با هیچ چیز نیست

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد: فرهنگ جهاد و شهادت که به قول رهبر انقلاب گنجی است که کشف نشده باید شناخته شود. 
وی گفت: تداوم اقدامات خوب گذشته و اقدامات فناورانه جدید و همچنین توسعه خدمات و ترویج فرهنگ شهادت از جمله برنامه‌های ما در بنیاد شهید خواهد بود.
به گفته وی، ثمره خون شهدا و مجاهدت ایثارگران به گونه‌ای است که قابل مقایسه با هیچ چیز نیست. بنده در سرکشی از خانواده شهدا  در مقابل عظمت خانواده شهدا چقدر احساس حقارت می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->