مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

اعزام گروه راهنمایان زائر برای اولین بار از شهرداری مشهد به کربلا

  • کد خبر: ۱۲۳۷۹۳
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
اعزام گروه راهنمایان زائر برای اولین بار از شهرداری مشهد به کربلا
مراسم بدرقه اتوبوسرانان و پاکبانان شهرداری مشهد با حضور ۳۷۰ نفر اتوبوسران و ۶۰۰ نفر پاکبان مشهدی در عرصه میدان شهدا برگزار شد. در این مراسم شهردار مشهد مقدس از اعزام یک گروه راهنمای زائر برای نخستین بار به نجف و کربلا در ایام اربعین حسینی خبرداد.

مهدی بی باک | شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی امروز در حاشیه مراسم بدرقه اتوبوسرانان و پاکبانان شهرداری مشهد مقدس گفت: حدود شش سال است که سنت حسنه‌ای در شهرداری مشهد رقم خورده و تعدادی از همکاران ما به صورت داوطلبانه به نجف و کربلا و برای خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: امسال این اتفاق رقم خورد و کاروان هزار نفره شامل اتوبوسرانان و پاکبانان اعزام خواهند شد و امیدواریم برکت این کار برای مشهد الرضا (ع) فراوان باشد و کسانی که اعزام می‌شوند با سلامت و زیارت مقبوله برگردند.

شهردار مشهد در پاسخ به این سوال که امسال چه کار متفاوتی در اعزام نیرو از شهرداری مشهد به مراسم اربعین صورت گرفته، افزود: در سال جاری یک گروه راهنمای زائر اعزام خواهند شد که از همکاران شهرداری مسلط به زبان عربی هستند. یکی از مشکلات سال‌های گذشته، مفقود شدن زائران ایرانی بود که در این خصوص مسئله راهنمای زائر نیز انجام خواهد شد. همچنین درصد خادمینی که امسال اعزام می‌شوند نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی داشته است.

مسعود رضوی، قائم مقام ستاد اربعین حسینی شهرداری مشهد نیز در این زمینه اظهارداشت: برابر دستوری که از طرف وزارت کشور صادر شده به جهت انجام عملیات نظافت در کشور عراق، بخشی از خدمات به عهده شهرداری کلانشهر‌ها گذاشته شده است. شهرداری مشهد نیز دو عملیات نظافت و حمل و نقل مسافر در دو شهر نجف و شبلی برعهده خواهد داشت.

کاروان اتوبوسرانان و پاکبانان شهرداری مشهد در قالب ۳۷۰ نفر اتوبوسران و ۶۰۰ نفر پاکبان ساماندهی شده اند. این ناوگان دارای ۱۹۰ دستگاه موتوری شامل ۱۳۰ اتوبوس حمل و نقل شهری و مابقی ماشین ها و ادوات تخصصی خدمات شهری در شهر نجف می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->