ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد تداوم وزش باد و بارش باران در خراسان رضوی(۷ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم
سرخط خبرها
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی:

پلمپ قنادی صاحب‌نام مشهدی در طرح نظارت بر بازار شب یلدا

  • کد خبر: ۱۲۳۹۷
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
پلمپ قنادی صاحب‌نام مشهدی در طرح نظارت بر بازار شب یلدا
امید جلیلی گفت: طی چند روز گذشته طی بازرسی‌های انجام شده یک قنادی صاحب نام در بلوار وکیل آباد به دلیل استفاده از رنگ‌های خوراکی غیر مجاز و قاچاق پلمپ شد که هنوز پس از گذشت ۳ روز همچنان این واحد پلمپ است.
به گزارش شهرآرانیوز، امید جلیلی، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اظهار کرد: طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا از سه روز گذشته با همکاری بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و اتاق اصناف مشهد شروع شده است و تا شنبه ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفاتی که این سه روز با آن برخورد داشته‌ایم بحث عدم درج قیمت‌ها و گران‌فروشی بوده است، افزود: طی چند روز گذشته طی بازرسی‌های انجام شده یک قنادی مشهور در بلوار وکیل آباد به دلیل استفاده از رنگ‌های خوراکی غیرمجاز و قاچاق با هماهنگی با دادستانی مشهد، این واحد متخلف پلمپ شد که هنوز پس از گذشت ۳ روز همچنان این واحد پلمپ است.

جلیلی تأکید کرد: طرح شب یلدا از فردا شب با همکاری فرمانداری مشهد و بازرسی اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشدید می‌شود تا بتوانیم نظارت بیشتری بر بازار داشته باشیم.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: طی ۳ روز گذشته به ۴ واحد فروش عمده آجیل و خشکبار مراجعه کردیم که ۲ مورد از آن‌ها گران‌فروشی داشته که برای این تخلف‌ها پرونده تشکیل شد و در محل این واحد‌های متخلف اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه گشت‌های ما همواره درحال گشت‌زنی در سطح شهر هستند، گفت: از ابتدای شروع طرح نظارت بر بازار شب یلدا طی بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های فروش میوه و تره‌بار یک واحد عمده فروش به دلیل عدم درج قیمت‌ها اخطار پلمپ دریافت کرد، که در بازرسی بعدی این مشکل برطرف شد.

جلیلی تصریح کرد: دو روز گذشته نیز طی بازرسی از مجتمع تجاری خورشید مشهد با تخلف گران‌فروشی و عدم درج قیمت مواجه شدیم که به تمامی واحد‌های صنفی متخلف در این مجتمع تجاری تذکر‌های کتبی و اخطار پلمپ داده شد، که طی بازرسی روز گذشته ما مشکل این واحد‌ها نیز برطرف شد.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را از طریق سامانه ۱۳۵ و ۱۲۴ به اطلاع ما برسانند، گفت: علاوه بر این مردم می‌توانند قیمت‌های مصوب دولتی را از طریق سامانه ۱۲۴.ir یا تماس با تلفن ۱۲۴ سازمان صمت از قیمت‌ها مطلع شوند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->