هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی
سرخط خبرها

پویش اشتغال همزمان با تحصیل برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

  • کد خبر: ۱۲۴۹۱۴
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
پویش اشتغال همزمان با تحصیل برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ایجاد اشتغال برای دانشجویان را از دغدغه‌های بزرگ این نهاد دانست که مولفه اصلی آن فراهم نمودن شرایط برای آموزش، پژوهش، فن‌آور وکاربردی بودن آن است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن مرادی درگفتگویی، هدف از اجرای «طرح پویش» را آمادگی توأم با آموزش و مهارت و ایجاد ارتباط و پیوند نظام‌مند دانشگاه آزاد اسلامی با صنعت و جامعه دانشجویان عنوان کرد.
وی گفت: در این طرح امکان حضور جدی دانشجو هم‌زمان با تحصیل در صنایع، اصناف، بنگاه‌های تولیدی و نهاد‌های اجتماعی فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه مبنای طرح پویش تقویت اقتصاد دانش‌بنیان در کشور است و منجر به مهارت‌افزایی دانشجویان می‌شود، تصریح کرد: اجرای این طرح، تاثیر قابل توجه و انکارناپذیری در افزایش دانش‌اموختگان ماهر، مجرب و کارآفرین در کشور خواهد داشت.
مرادی عنوان کرد: دانشجویان متقاضی می‌توانند همزمان با تحصیل، وارد بازار کار شده و علاوه بر گذراندن واحد‌های کارآموزی یا کارورزی خود، به طور جدی مشغول به کار و مهارت آموزی شوند.
وی با اشاره به اینکه تعداد واحد‌های کارورزی|کارآموزی در نظر گرفته شده برای طرح پویش، با واحد‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان در رشته‌های مختلف تحصیلی، متفاوت است، خاطرنشان کرد: طرح پویش تنها محدود به رشته‌های فنی نیست و رشته‌های علوم انسانی، کشاورزی، علوم پایه و ... نیز شامل این طرح می‌شوند.
مرادی اعلام کرد: در این طرح، پس از ثبت نام و پذیرش با آزمون یا بدون آزمون دانشجویان در رشته‌های غیرپزشکی، دانشجو تقاضای کتبی خود را ارایه می‌دهد و پس از مصاحبه با دانشجو از سوی دانشگاه و صنایع (بنگاه‌های اقتصادی-اجتماعی)، دانشجو به آن نهاد معرفی و حامی دانشجو در نهاد مربوطه مشخص می‌شود.
وی ادامه داد: دانشجو در قالب هشت واحد کارآموزی/کارورزی در نهاد مربوطه فعالیت می‌کند و بنگاه اقتصادی - اجتماعی با توجه به پرورش و مهارت‌افزایی دانشجو، او را در اولویت استخدام قرار می‌دهد و در قبال فعالیت او، نهاد مربوطه نیز کمک هزینه تحصیلی را به حساب دانشگاه واریز کرده تا به‌عنوان شهریه دانشجو در نظر گرفته شود.
وی افزود: در طرح پویش، گواهی‌نامه‌ای علاوه بر مدرک اصلی تحصیلی دانشجو صادر می‌شود که تاییدیه گذراندن کامل و موفق طرح پویش از سوی دانشجو است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->