علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

خیابان نیشان تاشی استانبول

  • کد خبر: ۱۲۵۱۴۵
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
خیابان نیشان تاشی استانبول
سفر به استانبول و گردش در محله نیشان تاشی می‌تواند خیلی خاطره‌انگیز شود.

گزارش آگهی

سفر به استانبول و گردش در محله نیشان تاشی می‌تواند خیلی خاطره‌انگیز شود. چرا که این محله نه تنها مراکز و فروشگاه‌های خرید زیادی دارد، بلکه همراه با رستوران‌ها و کافه‌های خاص، مکانی برای گردش، تفریح و پیاده‌روی نیز خواهد بود.

بنابراین اگر قصد سفر دارید، ابتدا یک بلیط تهران استانبول و یک  بلیط استانبول به تهران  رفت و برگت از سایت گردشگری معتبری مثل علی بابا تهیه کنید، سپس برنامه‌های سفرتان را بچینید که می‌خواهیم از بالا تا پایین خیابان نیشان تاشی استانبول را معرفی کنیم.

خیابان نیشان تاشی، از دیروز تا امروز

خیابان نیشان تاشی استانبول یکی از خیابان‌های قدیمی ترکیه است که در قرن 18 میلادی ساخته شد. این خیابان تاثیر زیادی در اروپایی و پیشرفته شدن ترکیه داشت؛ چرا که فروشگاه‌های لوکس، کافه‌های خاص و رستورا‌ن‌های پرطرفدار در این خیابان قرار دارند که حضور توریست‌ها و گردشگران باعث افزایش سرمایه این منطقه شده‌ است.

این خیابان و ساختمان‌هایش، قصه‌های زیادی دارد. برای مثال خانه منیر حنیم، دختر سلطان عبدالحمید عثمانی در سال 1922 در این خیابان طراحی و ساخته شد. در واقع تمام ساختمان‌ها و بناهای این خیابان، معماری خاص و زیبایی دارند. همچنین مسجد تشویکیه با آن ستون‌های سفید و خاص توسط برادران بالیان یک آثار برجسته از معماری نئو باروک در این محله است.

بنابراین پیاده‌روی در خیابان نیشان تاشی فقط یک سرگرمی ساده نیست، بلکه یک پیاده‌روی در دل تاریخ و قصه‌ها است. اگر به تاریخ و داستان ساختمان‌ها و بناهای تاریخی این خیابان علاقه دارید، می‌توانید در حین پیاده‌روی به سنگ نوشته‌های این منطقه توجه بیشتری کنید.

امروزه نه تنها این بناهای تاریخی با معماری‌های خاص، بلکه فروشگاه‌ها و برندهای معروف ترکیه و دنیا در این خیابان قرار دارند که توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. همچنین رستوران و کافه‌ها، محلی برای استراحت و گردش برای بازدیدکنندگان و توریست‌ها خواهد بود.

خاطره‌ای به‌یادماندنی در کافه‌ها و رستوران‌های نیشان تاشی

خیابان نیشان تاشی، کافه‌ها و رستوران‌های زیبا و خاصی دارد. این کافه‌ها و رستوران‌ها  نه تنها توریست‌ها و گردشگران، بلکه محلی‌ها و ترکیه‌ای‌های زیادی را روزانه به خود جذب می‌کنند. شما می‌توانید انواع غذای محلی ترکیه، غذاهای دریایی، غذاهای ایتالیایی، غذاهای مکزیکی، غذاهای چینی، غذاهای فرانسوی و... را در این محله میل کنید. جالب است بدانید که یکی از شعبه‌های رستوران معروف نصرت نیز در این خیابان قرار دارد. از آن جایی که میزان رفت‌و‌آمد در این خیابان زیاد است، کیفیت غذاها برای جذب مشتری نیز خوب و مناسب خواهد بود.

خیابان نیشان تاشی استانبول

البته این مسیر تنها مناسب صرف صبحانه، ناهار و شام نیست و شما می‌توانید در یک کافه زیبا، دسر و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای نیز میل کنید. ترکیه به دسرهایی مثل باقلوا و کنافه و نوشیدنی‌هایی مثل قهوه ترک معروف است. توصیه می‌کنیم این فرصت را برای تجربه این مزه‌های لذیذ از دست ندهید.

این مطلب را هم  بخوانید: امکانات خانه برای اجاره روزانه در تهران

جاهای دیدنی خیابان نیشان تاشی

از خیال تا واقعیت راهی نیست؛ چرا که شما می‌توانید یک بلیط ارزان استانبول به تهران از سایت گردشگری معتبری همچون علی بابا تهیه کنید و کمی بعد در خیابان‌ نیشان تاشی استانبول قدم بزنید و از سفر لذت ببرید. این خیابان تنها شامل مرکز خرید، کافه و رستوران نیست و جاهای دیدنی خوبی هم دارد.

یکی از جاهای دیدنی نیشان تاشی، مسجد تشویکیه است. مسجد تشویکیه در سال 1794 یعنی دوره سلطان سلیم سوم و سال 1854 یعنی دوره سلطان عبدالمجید اول ساخته شد. معماری این مسجد به سبک نئو باروک است و اگر به معماری‌های خاص علاقه دارید، توصیه می‌کنیم بازدید از این مسجد زیبا را از دست ندهید.

پارک ماکچا، یکی دیگر از جاهای دیدنی خیابان نیشان تاشی است. اگر به حیواناتی همچون سگ و گربه علاقه دارید، تماشای این پارک را از دست ندهید. این پارک تله کابین و کافه‌های زیبایی دارد و یک محیط سرسبز، زیبا و مناسب برای گردش خانواده‌ها و کودکان خواهد بود.

خیابان نیشان تاشی استانبول

خیابان نیشان تاشی، گالری‌های هنری زیادی دارد. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که استانبول فقط محلی برای بناهای تاریخی و مکان‌های سنتی و قدیمی است. در صورتی که این شهر بناهای مدرن و معاصر زیادی نیز دارد. بنابراین اگر به هنر و آثار هنری مدرن علاقه دارید، گالری‌های نیشان تاشی مناسب شما خواهد بود.

مرکز خرید سیتی نیشان تاشی

اگر به خرید علاقه دارید، خیابان نیشان تاشی بهترین مکان برای خرید پوشاک، اکسسوری، عطر و ادکلن، جواهرات، لوازم خانه، سوغاتی، لوازم آرایشی و بهداشتی و... خواهد بود. در این مرکز خرید می‌توانید از برندهای ترکیه با قیمت مناسب، از برندهای فست فشن با قیمت‌های متوسط و از برندهای لوکس با قیمت بالا خرید کنید. این میزان خرید و صرف هزینه به بودجه سفر شما بستگی دارد.

به چه برندی علاقه دارید؟ برندهای ناشناس و ارزان ترک؟ برندهای شناخته شده ترک مثل ال سی وایکیکی، کوتون، ماوی یا دیفکتو؟ برندهای فست فشن معروف دنیا مثل زارا، منگو یا اچ اند ام؟ یا برندهای لوکس دنیا مثل تیفانی، دیور، بربری، لویی ویتون یا شنل؟ هر برندی که در ذهن دارید، می‌توانید در این خیابان و مرکز خرید پیدا کنید.

علاوه براین شما می‌توانید انواع آثار هنری مثل نقاشی، لوازن تحریر، عتیقه جات، انواع کتاب جدید و نایاب و... نیز در این خیابان یا در مرکز خرید سیتی نیشان تاشی پیدا کنید. بنابراین اگر به خرید علاقه دارید، خیبان نیشان تاشی در شهر استانبول همچون بهشتی برای شما ساخته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->