ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد تداوم وزش باد و بارش باران در خراسان رضوی(۷ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم
سرخط خبرها

پیکر مهسا امینی در زادگاهش سقز به خاک سپرده شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۵۹۳۸
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
  • ۲
پیکر مهسا امینی در زادگاهش سقز به خاک سپرده شد + فیلم
پیکر مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی که روز گذشته در بیمارستان کسری تهران جان باخت صبح امروز شنبه در آرامستان آیچی شهر سقز به خاک سپرده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آیین تشییع پیکر و خاکسپاری مهسا (ژینا) امینی، علاوه بر خانواده و بستگان مرحوم، جمع زیادی از مردم و تعدادی از مسئولان شهرستان سقز نیز حضور داشتند.

مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی که به تهران سفر کرده بود بر اساس اطلاعیه پلیس تهران بزرگ، روز سه شنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه جاری به همراه تعدادی از افراد به دلیل پوشش نامناسب توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ و به منظور اخذ تعهد و توجیه به یکی از مقرهای پلیس هدایت شده بود که وی در جمع سایر مراجعه کنندگان در سالن اجتماعات به طور ناگهانی بیهوش شد و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان جهت مداوا منتقل شد که متاسفانه اقدامات درمانی مثمر ثمر واقع نشد و روز گذشته /جمعه/ جان خود را از دست.

تعداد بازدید : 9244


در این بیانیه آمده است: تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته از لحظه ورود وی به مقر انتظامی تا انتقال توسط اورژانس به رویت خانواده وی رسیده است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این بیانیه افزود: بر اساس رسیدگی دقیق به عمل آمده از زمان انتقال وی به خودرو و همچنین در مکان مزبور هیچ گونه برخورد فیزیکی با ایشان انجام نشده است.

به دنبال این حادثه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که در سفر ازبکستان به سر می‌برد، به احمد وحیدی وزیر کشور دستور داد علت و جزئیات حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه گزارش کند.

همچنین هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان تهران مامور به انجام بازرسی‌ و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی شده است.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز شب گذشته در تماس تلفنی با پدر مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بر پیگیری جدی موضوع تاکید کرد.

زارعی کوشا جمعه شب در حساب توییتری خود نوشت: در تماس با پدر محترم و صبور دخترمان مهسا امینی (ژینا) ضمن تسلیت به ایشان و مادر داغدارش، بر پیگیری جدی و بررسی دقیق علت حادثه و برخورد با هر گونه قصور و تقصیر احتمالی حسب دستور رئیس جمهور محترم تاکید کردم.

وی ادامه داد: از خداوند منان برای خانواده محترم و بازماندگان ژینا صبر و اجر طلب می کنم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
خدایاهمه ما میدونیم که تو باعث به وجودامدن این حوادث تلخ توایران عزیزما نیستی،ولی خب چکارکنیم جز تو کسی رو نداریم که بهش پناه ببریم وازش صبروکمک بخوایم،هروز یه اتفاق ،هروزیه حادثه ساختمان پلاسکو،حادثه هواپیمای اوکراینی،حادثه مراسم تشییع اقای سلیمانی،تصادف قطاروخروج ازریل،ساختمان متروپل ابادان،تصادف های وحشتناک درجاده ها،تجاوزهای بی شرمانه ،قتل به خاطرپول،امیرحسین خادمی اهل زرین دشت فارس،شلیررسولی اهل مریوان،سماجهانبازاهل اصفهان میهمان شهرشیراز،حالاهم مهساامینی اهل سنندج میهمان شهرتهران،انوقت بعضی ها میگن امنیتی که تو کشورما هست هیچ کجای دنیانیست،اولاچرابایدکشوری که درحکومتش دم ازحضرت علی وعدالتش زده میشه روباکشورهای اروپایی وامریکایی کافرمقایسه کرد،دوما اگه معنی امنیت اینه...
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
0
روحش شاد خدا به پدر و مادرش صبر عطا فرماید،،با خانواده مرحومه مهسا امینی همدردی میکنیم و از مردم عزیزمون تقاضا میکنم که اگه اعتراضی هم دارن بدون تخریب اموال عمومی باشه خدا میدونه دل همه آزرده و غمگینه از این اتفاق ناگوار مجددا تسلیت میگم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->