بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور
سرخط خبرها

خرید ۲۸۱ خودرو توسط یک نفر در مزایده خودروهای خارجی!

  • کد خبر: ۱۲۸۸۰۴
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
  • ۴
خرید ۲۸۱ خودرو توسط یک نفر در مزایده خودروهای خارجی!
رییس سازمان اموال تملیکی گفت: صرفا یک نفر شخص حقیقی برای ۲۸۱ خودرو درخواست ارائه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعبدالمجید اجتهادی، رییس سازمان اموال تملیکی در جلسه بازگشایی پیشنهادات ارائه شده در مزایده هزار و ۴۰ خودرو خارجی با بیان اینکه از هفتم مهر ماه امکان بازدید از هزار و ۴۰ خودرو برای شرکت در مزایده فراهم شد، گفت: ۵۸ دستگاه خودرو به دلیل مغایرتی که در اطلاعات خودرو‌ها وجود داشت از لیست مزایده خارج شدند.

وی همچنین گفت: بالغ بر ۱۲ هزار پیشنهاد برای این تعداد پارتی ارسال شد. شش هزار از پیشنهادات از سوی ۲۰ هزار ثبت نامی جدید بوده است.

به گفته وی، صرفا یک نفر شخص حقیقی برای ۲۸۱ خودرو درخواست ارائه کرده است. یک شخص حقوقی نیز برای ۲۵۸ خودرو درخواست ارسال کرده است.

وی افزود: ۱۰ نفری که بیشترین پیشنهاد را ارائه کردند همگی از مزایده‌گران حرفه‌ای و قدیمی هستند که از قبل در سامانه حضور داشتند.

یکی از موضوعات قابل توجه در این مزایده آن بود که یک شخص حقیقی برای ۲۸۱ خودرو درخواست ارائه کرده است و یک شخص حقوقی نیز برای ۲۵۸ خودرو درخواست مطرح کرده است. تعداد ۹۶۵ دستگاه خودرو به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت و متوسط رشد قیمت‌های پیشنهادی ۸۵ درصد بوده است. 

۹۶۵ خودرو به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت که متوسط رشد قیمت‌های پیشنهادی ۸۵ درصد بوده است. ارزش پایه کارشناسی ۱۰۴۰ خودرو سواری خارجی که شامل لکسوس، پورشه، کیا، بی ام و، بنز، هیوندا، تویوتا، ولوو و پورشه می‌شود، بیش از ۲۰۳۷ میلیارد تومان قیمت گذاری شد. طبق آخرین آماری که از سوی مسئولان ارائه شده بود، حدود ۲۰ هزار ثبت نام جدید در سامانه تدارکات الکترونیک دولت وجود داشته است. همچنین ارزش پایه کارشناسی هزار و ۴۰ خودرو سواری خارجی بیش از ۲ هزار و ۳۷ میلیارد تومان قیمت گذاری شده که با توجه به پیشنهاد‌های ارائه شده این رقم افزایش خواهد یافت. این مزایده از روز ۷ مهرماه آغاز شد و شرکت کنندگان در مزایده باید جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسنادرسمی در سراسر کشور مراجعه می‌کردند. این تعداد خودرو از میان بیش از ۲۲۴۹ خودروی وارداتی که سال‌هاست بلاتکلیف در انبار‌های گمرک در شهر‌های مختلف خاک می‌خورند، ۱۰۶۲ انتخاب شده بودند. بـرگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت بود و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌شد. البته ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه (۱۲ مهرماه) امکان پذیر بود.

منبع: ایران جیب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
درود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
1
بنظرتون دارید کار درست را انجام میدهید واقعا متاسفیم فقط دارید کمک میکنید به بدتد کردن اوضاع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
2
اینا رسوبی شدن تا ایران خودرو وسایل بتونن ارابه هایه مرگشون با ۲۰۰برابر قیمت واقعی بفروشن
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
1
سلام علیکم
چرا قیمت پیشنهادی برنده ها اعلام نمیشه؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
1
مزایده فرمالیته هست خریدار از قبل مشخص شده ومفت خواهند خرید اینجا ایرانه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->