تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

همه باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنیم

  • کد خبر: ۱۲۹۰۹
  • ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
همه باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنیم
استاندار خراسان رضوی گفت: برنامه‌های این الگو به خوبی در حال اجرا است، در این راستا، نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم در حال تلاش برای تحقق اهداف این طرح هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای مدیران ستادی استانداری که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به تحولات مهم منطقه اظهار کرد: دشمنان در قضایای اخیر به دنبال این بودند که مردم را به کف خیابان بیاورند و در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند.
وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر تعرض بیگانگان یکپارچه و متحد هستند، افزود: یکی از ابزار‌های ارزان برای پیاده‌سازی نیت‌های شوم دشمن، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است، در حوادث اخیر هم شاهد بودیم که به واسطه بهره‌گیری از فضای مجازی، دشمنان به دنبال ایجاد آشوب و خرابکاری در کشور بودند.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونین باید به صورت مداوم و در قالب برنامه زمان بندی مشخص، جلسات ملاقات عمومی با مردم برگزار کنند و حرف‌های مردم را بشنوند.
رزم‌حسینی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو هم بیان کرد: باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا ضمن برگزاری یک انتخابات باشکوه، سطح مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی حداکثری باشد.
وی به نتایج سفیر اخیر خود به کشور تاجیکستان هم اشاره کرد و گفت: دیدار‌های خوبی در این سفر با مقامات تاجیکستان در محور‌های گوناگون انجام گرفت.
استاندار خراسان رضوی در خصوص دستاورد‌های مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی هم اظهار کرد: برنامه‌های این الگو به خوبی در حال اجرا است، در این راستا، نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم در حال تلاش برای تحقق اهداف این طرح هستند.
رزم‌حسینی با اشاره به اینکه بیکاری مهم‌ترین علت بروز نزاع‌هاست، تاکید کرد: بیکاری نه تنها یک موضوع اقتصادی به شمار می‌رود، بلکه یک آسیب اجتماعی هم محسوب می‌شود، بیکاری موجب افزایش تنش، نزاع، کاهش ازدواج، افزایش طلاق، اعتیاد و ... خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->