فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران
سرخط خبرها

مراسم تشییع پیکر مطهر سرباز شهید «احمد لطفی» در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۳۰۸۷۴
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
مراسم تشییع پیکر مطهر سرباز شهید «احمد لطفی» در مشهد برگزار شد
پیکر سرباز رشید ارتش اسلام که در نوار مرزی تایباد در درگیری با اشرار به شهادت رسیده بود با حضور جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی و مردم در مشهد تشییع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدیه مشهد صبح امروز، یک آبان، میزبان خیل عظیمی از مردم این بود که آمده بودند بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کنند و بهانه این حضور هم تشییع پیکر مطهر سرباز شهید «احمد لطفی» بود که جمعه گذشته، ۲۹مهر، در جریان درگیری با اشرار در منطقه تایباد به شهادت رسید.

ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور: تا پای جان در دفاع از مرزهای کشور ایستاده‌ایم

امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور ضمن ابلاغ پیام تسلیت فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش به خانواده و همرزمان سرباز شهید لطفی گفت: ارتش همچنان مرزبان مرزهای جمهوری اسلامی است و تا پای جان در دفاع از مرزهای کشور ایستاده‌ایم.

وی افزود: امنیت پایدار در مرزهای جمهوری اسلامی به پاس خون شهیدانی است که پایمردی کردند و درس ایثار و شهادت هم را هم از دوران دفاع مقدس فرا گرفته بودند.

امیر آذریان خاطرنشان کرد: همه ما آماده هستیم برای برقراری امنیت جان خود را فدا کنیم تا اجازه ندهیم به مرزهای ایران تعرض شود.

وی افزود یکی از ماموریت‌های ارتش برقراری امنیت در مرزها است. مرزهای کشور در آرامش کامل است و سربازان ایران از مرزها به خوبی محافظت می کند.

فرمانده مرزبانی خراسان خراسان رضوی: در نهایت آمادگی در دفاع از مرزها قرار داریم

سردار سرتیپ دوم مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز وطن گفت: شهدا ثابت کردند با نثار جان در امنیت مرزها ایستاده اند و از مرزهای ایران دفاع می کنند.

وی افزود در نهایت آمادگی در دفاع از مرزها قرار داریم و هیچگونه تعرضی متوجه مرزها نیست و مشکل امنیتی نداریم.

به گفته سرهنگ «رضا جعفرزاده» فرمانده تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید پرویز حبرانی مستقر در منطقه تایباد، سرباز شهید احمد لطفی جمعی این تیپ در جریان درگیری با اشرار در منطقه تپه سنجدی تایباد هدف اشرار قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

پیکر مطهر این شهید برای تدفین به زادگاه وی شهر هیرمند استان سیستان و بلوچستان منتقل شد. شهید لطفی در میان همرزمان خود به «یل سیستان» مشهور بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->