اعمال قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی جزئیاتی تازه از کشف نیم‌تن مواد مخدر در تایباد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برگزاری طرح «ترنم زندگی» در محلات محروم مشهد

  • کد خبر: ۱۳۱۲۴۶
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
برگزاری طرح «ترنم زندگی» در محلات محروم مشهد
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از اجرای طرح «ترنم زندگی» با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده در محلات محروم مشهد تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛مهدی ابراهیمی اظهار کرد: طرح ترنم زندگی با موضوع ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه خانواده و در قالب کارگاه‌های مشاوره با مشارکت مساجد در سطح محلات محروم مشهد برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به اجرای این طرح تا پایان سال جاری، عنوان کرد: مهم‌ترین هدف این طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده و تربیت فرزند بوده که اجرای مقدماتی آن در مساجد مختلف صورت گرفته است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: این دوره به صورت آزمایشی در ۲۰ مسجد محلات محروم اجرا شده و با توجه به رضایت‌مندی مردم از اجرای طرح به صورت گام به گام در سایر مساجد محلات حاشیه‌ای شهر نیز تا پایان سال گسترش می‌یابد.

ابراهیمی اضافه کرد: موضوعات کارگاه‌های مشاوره در حوزه‌های ارتقا روابط زوجین، تربیت فرزند و ... بوده که با محوریت موضوعات خانواده برگزار می‌شود.

وی در خصوص نحوه اجرای این طرح نیز گفت: مساجد علاقه‌مند برای حضور در این طرح باید در سامانه مشارکت‌های اجتماعی شهرداری مشهد تقاضای خود را ثبت کرده و در ادامه مناطق شهرداری با انعقاد تفاهم نامه با مساجد کارگاه‌های مشاوره را برپا خواهند کرد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به هزینه‌های بالای مشاوره و دور بودن مراکز مشاوره به حاشیه شهر، ایجاد مراکز مشاوره با مشارکت مساجد محلات محروم باهدف کاهش هزینه و دسترسی آسان در دستور کار خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->