«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

فیل اسپنسر متاورس را «یک بازی ویدیویی بد» نامید

  • کد خبر: ۱۳۱۶۴۳
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
فیل اسپنسر متاورس را «یک بازی ویدیویی بد» نامید
فیل اسپسنر، مدیرعامل بازی‌های مایکروسافت، و مدیران مختلف صنعت فناوری در کنفرانس WSJ Tech Live نظراتشان را درباره متاورس بیان کردند.

به گزارش شهرآرانیوز - فیل اسپسنر، مدیرعامل بازی‌های مایکروسافت، آخرین مدیر فنی است که دیدگاه خود نسبت به متاور‌س را ارائه می‌کند. هنگامی که از اسپنسر در کنفرانس WSJ Tech Live درباره مفهوم متاورس سوال شد، او از آن به عنوان «یک بازی ویدیویی ضعیف» یاد کرد.

مارک زاکربرگ، سال گذشته در یک ری‌برند بزرگ، نام شرکت فیسبوک را با توجه به متاورس، به متا تغییر داد. او اعتقاد دارد که متاورس به مکانی تبدیل خواهد شد که نه تنها کاربران می‌توانند با دوستان خود معاشرت کنند، بلکه امکانات جدیدی برای کار با همکاران فراهم می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد رئیس ایکس باکس چندان با جنبه‌های کاری متاور‌س موافق نیست.

او در این کنفرانس گفت:

«سازندگان بازی‌های ویدیویی توانایی شگفت‌انگیزی برای ساختن جهان‌های متقاعدکننده‌ای دارند که می‌خواهیم در آن‌ها وقت بگذارنیم. برای من، ساخت متاورسی که شبیه اتاق جلسات است، به نظرم این جایی نیست که بخواهم بیشتر وقتم را در آن سپری کنم.»

نظر سایر مدیران درباره متاورس

اسپنسر تنها کسی نبود که در جریان این کنفرانس از ایده متاور‌س انتقاد کرد. «ایوان اشپیگل»، مدیرعامل اسنپ نیز از متاورس به عنوان «زندگی در یک کامپیوتر» یاد کرد و در ادامه گفت:

«آخرین کاری که می‌خواهم پس از پایان یک روز کاری طولانی و بازگشت به خانه انجام دهم، زندگی در کامپیوتر است.»

«گرگ جوسویاک»، مدیر ارشد اپل نیز گفت که هرگز از کلمه «متاو‌رس» استفاده نخواهم کرد. «باب چاپک»، مدیرعامل دیزنی نیز اعلام کرد که آن‌ها تمایلی به استفاده از کلمه متاورس ندارند، زیرا برای آن‌ها، این یک اصطلاح بزرگ و گسترده است و داستان سرایی نسل بعدی محسوب می‌شود.

با این حال، اسپنسر علیرغم اعلام چنین نظراتی، احساس می‌کند که مفهوم متاورس در آینده تغییر خواهد کرد. هرچند او اشاره کرده بود که متاو‌رس مانند یک بازی ویدیویی بد است، اما احساس می‌کند که با گذشت زمان، بیشتر شبیه بازی‌های ویدیویی خواهد شد تا مدل‌های امروزی که از متا‌ورس وجود دارد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->