اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند!
سرخط خبرها

فیل اسپنسر متاورس را «یک بازی ویدیویی بد» نامید

  • کد خبر: ۱۳۱۶۴۳
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
فیل اسپنسر متاورس را «یک بازی ویدیویی بد» نامید
فیل اسپسنر، مدیرعامل بازی‌های مایکروسافت، و مدیران مختلف صنعت فناوری در کنفرانس WSJ Tech Live نظراتشان را درباره متاورس بیان کردند.

به گزارش شهرآرانیوز - فیل اسپسنر، مدیرعامل بازی‌های مایکروسافت، آخرین مدیر فنی است که دیدگاه خود نسبت به متاور‌س را ارائه می‌کند. هنگامی که از اسپنسر در کنفرانس WSJ Tech Live درباره مفهوم متاورس سوال شد، او از آن به عنوان «یک بازی ویدیویی ضعیف» یاد کرد.

مارک زاکربرگ، سال گذشته در یک ری‌برند بزرگ، نام شرکت فیسبوک را با توجه به متاورس، به متا تغییر داد. او اعتقاد دارد که متاورس به مکانی تبدیل خواهد شد که نه تنها کاربران می‌توانند با دوستان خود معاشرت کنند، بلکه امکانات جدیدی برای کار با همکاران فراهم می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد رئیس ایکس باکس چندان با جنبه‌های کاری متاور‌س موافق نیست.

او در این کنفرانس گفت:

«سازندگان بازی‌های ویدیویی توانایی شگفت‌انگیزی برای ساختن جهان‌های متقاعدکننده‌ای دارند که می‌خواهیم در آن‌ها وقت بگذارنیم. برای من، ساخت متاورسی که شبیه اتاق جلسات است، به نظرم این جایی نیست که بخواهم بیشتر وقتم را در آن سپری کنم.»

نظر سایر مدیران درباره متاورس

اسپنسر تنها کسی نبود که در جریان این کنفرانس از ایده متاور‌س انتقاد کرد. «ایوان اشپیگل»، مدیرعامل اسنپ نیز از متاورس به عنوان «زندگی در یک کامپیوتر» یاد کرد و در ادامه گفت:

«آخرین کاری که می‌خواهم پس از پایان یک روز کاری طولانی و بازگشت به خانه انجام دهم، زندگی در کامپیوتر است.»

«گرگ جوسویاک»، مدیر ارشد اپل نیز گفت که هرگز از کلمه «متاو‌رس» استفاده نخواهم کرد. «باب چاپک»، مدیرعامل دیزنی نیز اعلام کرد که آن‌ها تمایلی به استفاده از کلمه متاورس ندارند، زیرا برای آن‌ها، این یک اصطلاح بزرگ و گسترده است و داستان سرایی نسل بعدی محسوب می‌شود.

با این حال، اسپنسر علیرغم اعلام چنین نظراتی، احساس می‌کند که مفهوم متاورس در آینده تغییر خواهد کرد. هرچند او اشاره کرده بود که متاو‌رس مانند یک بازی ویدیویی بد است، اما احساس می‌کند که با گذشت زمان، بیشتر شبیه بازی‌های ویدیویی خواهد شد تا مدل‌های امروزی که از متا‌ورس وجود دارد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->