آخرین خبرها از توافق حماس و رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس در غزه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سفیر ایران در عراق: بسیاری از مقامات برای عملیات «وعده صادق» به ما تبریک گفتند ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد آیت‌الله علم‌الهدی: امامت سیاسی، دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود | ضرورت واکاوی فلسفه مظلومیت ائمه اطهار (ع) تصاویری از ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد وزیر خارجه آمریکا: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم اردوغان: هدف ما از توقف تجارت با اسرائیل، مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل
سرخط خبرها

حمله به فرمانداری خاش با سنگ و سلاح+ جزئیات و فیلم (۱۳ آبان ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۲۹۱۹
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
  • ۳
حمله به فرمانداری خاش با سنگ و سلاح+ جزئیات و فیلم (۱۳ آبان ۱۴۰۱)
امروز عده‌ای اغتشاشگر پس از اتمام نماز جمعه به سمت فرمانداری شهرستان ‌خاش هجوم بردند.

به گزارش شهرآرانیوز، عده‌ای اغتشاشگر در خاش ظهر امروز به سمت فرمانداری این شهرستان هجوم بردند.

تعداد بازدید : 1081

براساس گزارش تسنیم، این افراد ابتدا نسبت به سردادن شعار‌های ساختارشکنانه و در ادامه به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت فرمانداری خاش اقدام کردند.

تعداد بازدید : 862

خسارت ا‌غتشاشگران به بانک‌ها، خودروها و اموال عمومی در خاش

این اقدامات با واکنش نیرو‌های امنیتی مستقر در فرمانداری مواجه شده و و در این درگیری‌ها عده‌ای مجروح شدند. اغتشاشگران همچنین تعدادی خودرو را به آتش کشیدند.

تعداد بازدید : 817

از سوئی براساس گزارش ایرنا؛ این افراد آشوبگر شعار‌های هنجارشکنانه سر دادند و فضای آرام این شهر را برای مدت کوتاهی ملتهب کردند. آن‌ها همچنین به سمت فرمانداری خاش که در مسیر بازگشت نمازگزاران مسجد الخلیل اهل سنت بود اقدام به سنگ پراکنی کردند.

تعدادی از اغتشاشگران هم به سمت فرمانداری خاش تیراندازی کردند و یک کیوسک پلیس نیز در این شهر توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است. گفته می‌شود چند مامور انتظامی در جریان این اغتشاشات زخمی شدند.

به گفته فرماندار خاش، در حال حاضر شهر آرام بوده و مشکل خاصی در این زمینه نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
آرتین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
2
2
امیدوارم آه آرتین دامن اغتشاش گرها رو بگیره و دودمانشون رو به باد بده. در خاورمیانه فقط ایران امنیت داشت که دارن به گند میکشن. جانم فدای ایران و امنیت کشور و ماموران زحمت کش پلیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
1
1
اینادیگه کی ان خاش,که همش بلوچه مال خودتونه اونجاروچرابانکاروشکستین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
1
4
سریعتر رفراندوم بذارید اینقدر مردم کشته نشوند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->