شهردار مشهد: آماده‌باش ۶۶۰۰ نیروی شهرداری مشهد در موج جدید سرما| همه زیرساخت‌های شهری در آماده‌باش کامل هستند+ویدئو افتتاح فاز اول کلان پروژه ساماندهی تقاطع غیرهمسطح انقلاب اسلامی مشهد فردا (دوشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۳) دست‌انداز سامان دهی دست‌فروش‌های جاده‌ بهشت‌رضا(ع) مشهد آماده‌باش مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی (۵ اسفند ۱۴۰۳) حادثه واژگونی خودرو ون در محور فریمان به تربت‌جام ۹ مصدوم برجای گذاشت (۵ اسفند ۱۴۰۳) تیمار ۴۰۰ درخت کهنسال در مشهد تقویت خطوط عبوری و مقصد حرم تا ۴۰۰ دستگاه برای ایام نوروز ۱۴۰۴ و شب‌های قدر | سرویس‌دهی رایگان اتوبوس در شب‌های قدر و سال تحویل ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۵ اسفند ۱۴۰۳) توزیع رایگان درختان مثمر و غیرمثمر برای شهروندان مشهدی | قائم‌مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد: مبلمان شهری مشهد زیباسازی می‌شود آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف ملی آماده‌سازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای استقبال از بهار ۱۴۰۴
سرخط خبرها

تحقق جهان شهر، اصلی ترین شعار دوره ششم مدیریت شهری

  • کد خبر: ۱۳۵۳۸۶
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
تحقق جهان شهر، اصلی ترین شعار دوره ششم مدیریت شهری
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زمانی که در دوره ششم شورای اسلامی پس از دوماه واژه "جهان شهری"را انتخاب کردیم، به نظر می‌رسید که بستر این برندینگ و جهان شهری باید در حوزه ارتباطات شکل بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در جلسه کاری همکاران مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: امروز تصور از یک شهر و هویت آن در بستر فضای مجازی شکل می‌گیرد؛ این موضوع با توجه به توسعه پلتفرم‌هایی که در این حوزه وجود دارد، دارای اهمیت زیادی است.

وی اضافه کرد: زمانی که در دوره ششم شورای اسلامی پس از دوماه واژه "جهان شهری"را انتخاب کردیم، به نظر می‌رسید که بستر این برندینگ و جهان شهری باید در حوزه ارتباطات شکل بگیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: پیگیری فضاسازی دیجیتالی و ارتباطات بین‌الملل نیز با فعالیت در فضای مجازی، متفاوت و پرشتاب است و هزینه کمتری نیز دارد اما بازخورد آن کم‌نظیر است.

ناصحی بابیان اینکه اکنون جنگ ترکیبی نیز بر بستر فضای مجازی شکل‌گرفته است، اظهار کرد: امروز یک خبر حتی به‌دروغ، می‌تواند به سادگی همگان را تحت تأثیر قرار دهد بدون اینکه منبع آن مورد شناسایی عمومی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع از مرکز اطلاع‌رسانی و بین‌الملل شهرداری مشهد خواستیم تا موضوع جهان شهری را در حوزه ارتباطات پیگیری و نهادینه کنند و بر همین اساس 17 پروژه برای مفهوم جهان شهری آماده کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لذا این درخواست را داریم که این بحث با سرعت پیگیری و به نتیجه برسد.

ناصحی ضمن اشاره به اینکه سرعت تحولات در این حوزه بسیار بالا است، افزود: سرعت و خلاقیت در عرصه ارتباطات از اهمیت بسیاری برخوردار است و پیشنهاد می‌دهم فعالیت در این حوزه برون‌سپاری شده و به کارهای جاری در شهرداری گره نخورد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد افزود:‏ در مجموع باید بدانیم هرکاری در این حوزه انجام دهیم بزرگ کردن نام امام رضا(ع) در جهان است پس‌کار را جدی و با تمام توان ادامه دهید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->