جزئیات اصلاحات جدید در خطوط ۲۹، ۸۱ و ۱۰۹۳ اتوبوسرانی مشهد تامین ۶۰ واگن جدید برای خط یک مترو مشهد وارد فاز اجرایی شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۴) جهش بی‌سابقه شهرداری مشهد در توسعه زیرساخت‌های ورزشی بازدید فرماندار مشهد از نمایشگاه فروش پاییزه | حداقل تخفیف ۲۰ درصد، شرط حضور غرفه‌داران در نمایشگاه امسال ارائه خدمات حمل‌ونقل دانش‌آموزی به ۷۰ هزار خانواده در مشهد تصویر دنیای هزاررنگ پاییز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد | گزارش شهرآرانیوز از بیست‌وچهارمین نمایشگاه فروش پاییزه  احداث ایستگاه دائمی استقبال از زائران مشهد در مراحل پایانی قرار دارد + فیلم اصلی‌ترین دغدغه ساکنان محله نهضت قاسم آباد مشهد تعریض کوچه ابرار ۱۰ است تکمیل یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های قطار شهری مشهد تا پایان ۱۴۰۴ | اعتبار ۷۰۰‌میلیارد‌تومانی ساخت ایستگاه بسیج تأمین شد تجهیز ۱۵۰ چراغ راهنمایی‌و‌رانندگی مشهد به برق اضطراری توسط مدیریت شهری پویش ملی دانش‌آموزی «ایران سرافراز» در مشهد آغاز شد  عضو شورای اسلامی شهر مشهد: باید به سمت افزایش سطح تعاملات اجتماعی در بوستان‌ها حرکت کنیم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: تله‌کابین بوستان خورشید با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار اجرا می‌شود + فیلم زنگ هشدار برای فراریان مالیات؛ از کارت به کارت فاصله بگیرید فرماندار مشهد: بوستان خورشید تا ۳۶۰ هکتار گسترش خواهد یافت شهردار مشهدمقدس: تاکنون ۱۵ پروژه از ۴۷ کلان‌پروژه هدف‌گذاری‌شده شهرداری به بهره‌برداری رسیده است + فیلم بهره‌برداری از مصلای شهدای مدافع حرم بوستان خورشید مشهد کیفیت امروز هوای مشهد «قابل قبول»، اما در مرز ناسالم‌شدن (پنجشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۴) ویدئو | بابک شهبازی چه اطلاعاتی را به موساد فروخته بود؟ + تصاویری از اعترافات و لحظه دستگیری
سرخط خبرها

تحقق جهان شهر، اصلی ترین شعار دوره ششم مدیریت شهری

  • کد خبر: ۱۳۵۳۸۶
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
تحقق جهان شهر، اصلی ترین شعار دوره ششم مدیریت شهری
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زمانی که در دوره ششم شورای اسلامی پس از دوماه واژه "جهان شهری"را انتخاب کردیم، به نظر می‌رسید که بستر این برندینگ و جهان شهری باید در حوزه ارتباطات شکل بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در جلسه کاری همکاران مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: امروز تصور از یک شهر و هویت آن در بستر فضای مجازی شکل می‌گیرد؛ این موضوع با توجه به توسعه پلتفرم‌هایی که در این حوزه وجود دارد، دارای اهمیت زیادی است.

وی اضافه کرد: زمانی که در دوره ششم شورای اسلامی پس از دوماه واژه "جهان شهری"را انتخاب کردیم، به نظر می‌رسید که بستر این برندینگ و جهان شهری باید در حوزه ارتباطات شکل بگیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: پیگیری فضاسازی دیجیتالی و ارتباطات بین‌الملل نیز با فعالیت در فضای مجازی، متفاوت و پرشتاب است و هزینه کمتری نیز دارد اما بازخورد آن کم‌نظیر است.

ناصحی بابیان اینکه اکنون جنگ ترکیبی نیز بر بستر فضای مجازی شکل‌گرفته است، اظهار کرد: امروز یک خبر حتی به‌دروغ، می‌تواند به سادگی همگان را تحت تأثیر قرار دهد بدون اینکه منبع آن مورد شناسایی عمومی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع از مرکز اطلاع‌رسانی و بین‌الملل شهرداری مشهد خواستیم تا موضوع جهان شهری را در حوزه ارتباطات پیگیری و نهادینه کنند و بر همین اساس 17 پروژه برای مفهوم جهان شهری آماده کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لذا این درخواست را داریم که این بحث با سرعت پیگیری و به نتیجه برسد.

ناصحی ضمن اشاره به اینکه سرعت تحولات در این حوزه بسیار بالا است، افزود: سرعت و خلاقیت در عرصه ارتباطات از اهمیت بسیاری برخوردار است و پیشنهاد می‌دهم فعالیت در این حوزه برون‌سپاری شده و به کارهای جاری در شهرداری گره نخورد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد افزود:‏ در مجموع باید بدانیم هرکاری در این حوزه انجام دهیم بزرگ کردن نام امام رضا(ع) در جهان است پس‌کار را جدی و با تمام توان ادامه دهید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->