۵۰۰ متکدی در مشهد جمع آوری شدند سلیمی: امکان استخدام بانوان آتش‌نشان در مشهد فراهم شد علت انسداد خیابان گلریز تا بولوار خیام مشهد، چه بود؟ (۳ آذر ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: حدود ٣٠ درصد آلودگی شهر مشهد مربوط به نیروگاه برق است بازخوانی تاریخ وکیل‌آباد مشهد به مناسبت سالروز وقف این باغ توسط حاج‌حسین ملک | جاده‌ای به سمت آبادی هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده (۳ آذر ۱۴۰۳) بهره‌برداری از بزرگ‌ترین و مجهزترین پارکینگ هسته مرکزی و بافت پیرامونی حرم‌مطهر امام‌رضا(ع) روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عملیات اجرایی تعریض پل دهرود آغاز می‌شود (۷ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۷۱۲۶
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
عملیات اجرایی تعریض پل دهرود آغاز می‌شود (۷ آذرماه ۱۴۰۱)
عملیات اجرایی تعریض پل دهرود عصر امروز با حضور مسئولان شهری و استانی آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از دغدغه‌های قدیمی اهالی ساکن در انتهای بولوار رسالت، باریکی مسیر پل دهرود و انتهای این بولوار است؛ عرض پل دهرود هم‌اکنون ۹ متر به‌صورت رفت‌و‌برگشت است که مسیر باریک موجب ایجاد ترافیک نزدیک ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری در دو طرف پل می‌شود.

۸۰ میلیارد تومان برای تعریض پل دهرود

براین اساس یک مسیر با عرض ۱۰.۵ متر و عرض سواره‌رو ۹ متر و طول ۸۰ متر ساخته می‌شود و هزینه ۸۰ میلیارد تومانی برای ساخت این پل به‌صورت ۵۰ درصدی بین شهرداری مشهد و دولت تقسیم می‌شود و پروژه طی ۱۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

از جمله اهداف این پروژه می‌توان به کاهش گره ترافیک چند کیلومتری و کم شدن زمان سفر در بولوار رسالت شمالی، کاهش زمان سفر ساکنان محدوده منطقه سه به محدوده ناحیه منفصل قرقی و شهرک مهرگان، افزایش ایمنی تردد و بهینه سازی معابر ترافیکی محدوده پروژه و کاهش آلودگی محیط و بهبود منظر و سیمای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه و روستای در مسیر جاده سیمان اشاره کرد.

گفتنی است؛ این پروژه نیازمند ۱۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و پی کنی، پنج هزار متر مکعب خاکریزی، سه هزار و ۵۰۰ متر مربع قالب بندی، چهار هزار متر مکعب بتن ریزی، ۵۵۰ تن آرماتور و کابل، پنج هزار متر طول جدول کاری و دو هزار تن آسفالت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->