نگاهی به مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد | قانون گذاری شهری با چاشنی پژوهش قفل صنایع غرب مشهد با صدور اولین پایان‌کار صنعتی باز شد ۱۵ درصد مشهدی‌ها، مالک اراضی قولنامه‌ای هستند| لایحه تشویق تفکیک اراضی در دستور کار شهرداری خلیل موحد جانشین هاشم دائمی در شورای شهر مشهد شد سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد، نمونه ای از یک سازمان موفق است افتخارات طلایی هادی رضایی، دارنده نشان مشهدالرضا(ع) | از معلولیت تا قهرمانی جهانی برگزیده نشان مشهد الرضا (ع) در سال ۱۴۰۲: این رویداد فضایی برای معرفی افراد سرآمد است هوای امروز مشهد، برای گروه‌های حساس ناسالم است (۳ دی ۱۴۰۳) | برای مقابله با آلودگی هوا باید برنامه‌محور پیش برویم افزایش چشمگیر آلاینده‌ها در مشهد | هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۳ دی ۱۴۰۳) هشدار خودمراقبتی برای شهروندان کلانشهر مشهد صادر شد | مشهدی‌ها ماسک تنفسی بزنند (۳ دی ۱۴۰۳) «کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه
سرخط خبرها

عملیات اجرایی تعریض پل دهرود آغاز می‌شود (۷ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۷۱۲۶
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
عملیات اجرایی تعریض پل دهرود آغاز می‌شود (۷ آذرماه ۱۴۰۱)
عملیات اجرایی تعریض پل دهرود عصر امروز با حضور مسئولان شهری و استانی آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از دغدغه‌های قدیمی اهالی ساکن در انتهای بولوار رسالت، باریکی مسیر پل دهرود و انتهای این بولوار است؛ عرض پل دهرود هم‌اکنون ۹ متر به‌صورت رفت‌و‌برگشت است که مسیر باریک موجب ایجاد ترافیک نزدیک ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری در دو طرف پل می‌شود.

۸۰ میلیارد تومان برای تعریض پل دهرود

براین اساس یک مسیر با عرض ۱۰.۵ متر و عرض سواره‌رو ۹ متر و طول ۸۰ متر ساخته می‌شود و هزینه ۸۰ میلیارد تومانی برای ساخت این پل به‌صورت ۵۰ درصدی بین شهرداری مشهد و دولت تقسیم می‌شود و پروژه طی ۱۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

از جمله اهداف این پروژه می‌توان به کاهش گره ترافیک چند کیلومتری و کم شدن زمان سفر در بولوار رسالت شمالی، کاهش زمان سفر ساکنان محدوده منطقه سه به محدوده ناحیه منفصل قرقی و شهرک مهرگان، افزایش ایمنی تردد و بهینه سازی معابر ترافیکی محدوده پروژه و کاهش آلودگی محیط و بهبود منظر و سیمای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه و روستای در مسیر جاده سیمان اشاره کرد.

گفتنی است؛ این پروژه نیازمند ۱۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و پی کنی، پنج هزار متر مکعب خاکریزی، سه هزار و ۵۰۰ متر مربع قالب بندی، چهار هزار متر مکعب بتن ریزی، ۵۵۰ تن آرماتور و کابل، پنج هزار متر طول جدول کاری و دو هزار تن آسفالت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->