شهردار مشهدمقدس: کمربند جنوبی چه بخواهیم چه نخواهیم در آینده اجرا خواهد شد دیدار شهردار مشهد با شورای اجتماعی محلات منطقه ۹ و بیان مشکلات توسط رؤسای شورا (۲۳ آبان ۱۴۰۳) حمایت از بانوان و توسعه ارتباطات دانش‌بنیان در اولویت کاری شورای ششم تأکید شورای ششم بر توسعه پروژه‌های راهبردی و زیرساختی مشهد ناصحی: سهم بودجه فرهنگی از بودجه شهرداری مشهد از ۲ به ۱۰ درصد افزایش یافت+ویدئو تامین برق و پایداری خدمت‌رسانی در تقاطع‌های سطح مشهد | ضرورت همکاری شهروندان و پلیس راهور در هنگام قطعی برق سرگذشت یکی از قدیمی‌ترین مزارع شمال مشهد | خاطرات خفته در «چاهش» اتوبوس‌های جدید راهی حاشیه شهر مشهد می‌شوند محکم پای «روز مشهد» بمانید! کاهش ۵۰ درصدی زمان صدور پروانه‌های ساختمانی در مشهد افزایش عملیات‌های آتش‌نشانی مشهد در پی قطع برق و ازکارافتادن آسانسور‌ها (۲۲ آبان ۱۴۰۳) سهم شهرداری مشهد از عوارض آلایندگی، تقریباً هیچ! درباره یکی از کوچه‌های فرعی بازار سرشور مشهد | سراسرِ کوچه «سراسر»، پر از داستان «دکتر شیخ» است آیا مازوت‌سوزی در مشهد متوقف می‌شود؟ آغاز صدور صورت‌وضعیت الکترونیکی مسافری در خراسان رضوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه متوازن شهری با شهرفروشی محقق نمی‌شود تهیه طرح تفصیلی محله آبکوه مشهد با نظر مردم یدالله بشکنی سرپرست فرمانداری طرقبه شاندیز شد مشهد، رتبه نخست ایجاد زیرساخت حمل و نقل درون شهری در کشور + فیلم
سرخط خبرها

راه‌اندازی سامانه یکپارچه املاک و مستغلات

  • کد خبر: ۱۳۸۱۳۲
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
راه‌اندازی سامانه یکپارچه املاک و مستغلات
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: یکی از سامانه‌های جدید راه‌اندازی‌شده در شهرداری مشهد، سامانه املاک و مستغلات است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی بدیع‌فرخد با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از سامانه‌های جدید، سامانه املاک و مستغلات است. در گذشته ماژولی با عنوان املاک در سامانه یکپارچه شهرسازی وجود داشت که ناقص بود. به همین دلیل طبق سیاست‌های موجود، نسبت به ایجاد سامانه‌های یکپارچه املاک و مستغلات اقدام کردیم.

وی افزود: تولید این سامانه از سال گذشته آغاز و از ماه گذشته بهره‌برداری اولیه آن شروع شده است. این سامانه دارای ۱۵ فرایند است که کل فرایند‌های سازمان زمین و مسکن و اداره کل خزانه‌داری شهرداری را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: یکی از مشکلات ما در گذشته نبود ارتباط اعتبارسنجی مناسب بود که در سیستم جدید مدیریت اطلاعات به‌صورت کامل انجام می‌شود. همچنین انواع صلح‌نامه‌ها به‌صورت مکانیزه انجام می‌شود که این امر از خطای انسانی جلوگیری می‌کند.

بدیع‌فرخد خاطرنشان کرد: در گذشته باید سقف ارجاع برای هر کارشناس را کنترل می‌کردیم تا بیش از میزان مصوب به یک کارشناس ارجاع نشود که از طریق این سامانه این کار به‌صورت خودکار انجام می‌شود. از دیگر مزایای این سامانه ایجاد بانک جامع املاک و مستغلات شهرداری مشهد است.

وی ضمن اشاره به ثبت بیش از ۵۰۰ درخواست و ۲۰۰ صلح‌نامه از ابتدای راه‌اندازی این سیستم، گفت: برای تولید این سیستم بیش از ۲۰۰ جلسه کارشناسی برگزار شده است. ضمنا با توجه به پیش‌بینی فرایند ۱۰۰ درصد الکترونیک با استفاده از دستگاه اخذ امضا و اثر انگشت، از چاپ کاغذی صلح‌نامه جلوگیری می‌شود.

بدیع بیان کرد: در فاز دوم این سامانه فاز شهروندی نیز پیش‌بینی شده است. با این ویژگی شهروندان دیگر نیازی به حضور در مناطق و سازمان‌ها برای انجام فرایند ایجاد صلح‌نامه نخواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->