سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور از امروز در جاده‌های خراسان رضوی (۲۳ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۹۹۳۱
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
آغاز طرح زمستانی پلیس راهور از امروز در جاده‌های خراسان رضوی (۲۳ آذرماه ۱۴۰۱)
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به رسم هرسال و با توجه به بارش‌ها، طرح زمستانی پلیس راه از امروز (۲۳ آذرماه) به مدت سه ماه آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ میش‌مست، در رزمایش طرح زمستانی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی اظهارداشت: طرح زمستانی پلیس راه از امروز به مدت سه ماه آغاز شده، که در کنار پلیس‌راه، هلال احمر، راهداری، اورژانس و بیمه‌ها  نیز حضور دارند.
وی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راهور در هفت گردنه استان اجرا خواهد شد، افزود: در همین راستا نیروها به شکل شبانه‌روزی حضور خواهند داشت. 
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اظهارداشت: بنا براعلام سازمان هواشناسی امسال سال پربارشی خواهد بود و کلیه دستگاه‌های امدادی غافلگیر نشوند و انسداد جاده‌ای نداشته باشیم.

به گفته وی، دستگاه‌های امدادی باید تلاش کنند تا کمترین راه‌بندان را در جاده‌ها داشته باشیم ، مگر مواقعی که مجبور هستیم انسداد‌هایی داشته باشیم.
سرهنگ میش مست خاطرنشان کرد: انظباط بخشی به ترافیک، جلوگیری از انسداد و امداد رسانی سریع به مردم و رسیدگی سریع به تصادفات در جاده‌ها از اهداف این رزمایش خواهد بود.

 شهرداری‌ها و پلیس راهور‌آماده خدمت رسانی به مردم هستند 

همچنین سردار تقوی، فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در این رزمایش با بیان اینکه ما برای خدمت در هر شرایطی آماده هستیم تا سفر‌ها را تسهیل و‌ کمک کنیم، گفت: امسال ویژگی‌هایی که در ماه‌های پایانی سال وجود دارد با سال‌های گذشته متفاوت است. این ویژگی‌ها سفر‌ها را منسجم‌تر می‌کند و و سفرها را افزایش می‌دهد.

به گفته وی، ماه‌های رجب و شعبان و بهمن سفر‌های بیشتری به استان و مشهد خواهیم داشت؛ بنابراین امروز گردهم جمع شدیم تا تجدید میثاقی برای خدمت داشته باشیم. خدارا شاکر هستیم امروز همه سازمان‌ها همدل و پیگیر امور هستند. 
خوشحال هستیم نشانه‌های همدلی مایه مباهات زائران و مجاوران خواهد بود. 
وی ادامه داد: متاسفیم از هرگونه حادثه‌ای  که پیش بیاید، اما حادثه قابل پیش‌بینی نیست، در بخش انتظامی هم در خدمت مردم خواهیم بود. 
سردار تقوی تصریح کرد: قطعا توصیه مهم من این است قبل از سفر پیشگیری داشته باشیم و رسانه‌ها به کمک مردم بیایند و شرایط را اطلاع رسانی کنند و مسافران نیز خودشان شرایط را جویا شوند. 
 فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه امروز اگر صحبت از جاده می‌شود از شهر هم باید گفت. قطعا شهرداری‌ها و پلیس راهور‌آماده خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: افزایش ۳۴ درصدی ورود و خروج خودرو در مبادی استان را داریم و  قطعا نباید بگذاریم که حوادث‌مان با حجم سفر تناسب داشته باشد. اگر اورژانس و امداد به کمک بیاید رقم بیش از ۴۰درصد کشته در حوادث کاهش خواهد یافت.

 با آمادگی کامل در خدمت مردم و زائران و‌مجاوران باشیم 

همچنین نجات، مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی در این رزمایش گفت: روح حاکم بر سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در حوادث غیر مترقبه مبنی بر پیشگیری است.

وی با بیان اینکه آغاز طرح زمستانه با حضور شما جای تقدیر دارد چرا که یکایک شما سربازان حضرت رضا (ع) هستید، افزود: افتخار ما این است که سرباز نظام و حضرت رضا(ع) هستیم و خدمتی که ارائه می‌دهیم ویژه است. 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی و آمادگی و‌ سرعت عمل ویژه در حوادث حضور پیدا کنید. به روز رسانی و آمادگی و هماهنگی نیرو‌های امدادی یک ظرفیت است که باید بیشتر باشد. 
وی با اشاره بر اینکه خدمت شایسته خدمتی است که کیفیت اثر بخش داشته باشد، ادامه داد: چندین ماه و باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی بارش خواهیم داشت و با آمادگی کامل در خدمت مردم و زائران و‌مجاوران باشیم.

 آماده سازی راه‌های استان برای نوروز امسال‌  

شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی نیز در این رزمایش اظهارداشت: بعد از گذر از طرح مسافری زائران و مسافرین و بعد از آن راهپیمایی عظیم اربعین و دهه اخر صفر موضوع بهسازی و بازسازی راه‌های استان آغاز شده است که در تمام این طرح‌ها هماهنگی‌های خوبی داشتیم.
وی ادامه داد: وارد طرح زمستانی می‌شویم و نگاهی هم به آماده سازی راه‌های استان برای نوروز امسال‌ داریم. در طرح امسال ۷۲ اکیپ در قالب بیش از ۵۰۰ ماشین آلات در طول ۲۰هزار کیلومتر مستقر خواهند شد. 
به گفته وی، ۵۳ دستگاه دوربین جاده‌ای در راه‌های استان فعال خواهد بود، حسب نیاز استان ماهیانه ۱۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه‌های استان هزینه شود  و تاکنون نیز یک قرارداد ۳ هزارمیلیارد تومانی بسته شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->