کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

صدا و سیمای خراسان رضوی میزبان شهید گمنام دفاع مقدس + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۴۲۸۰۹
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
صدا و سیمای خراسان رضوی میزبان شهید گمنام دفاع مقدس + فیلم و عکس
صدا و سیمای خراسان رضوی امروز، ۱۱ دی ۱۴۰۱ میزبان شهید گمنام دفاع مقدس شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی  در مشهد مقدس امروز، ۱۱ دی ۱۴۰۱، میزبان  یکی از ۴۰۰ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس شده است.

این مراسم با حضور پر شور جمعی از مردم شهید پرور و ولایتمدار مشهد مقدس، خانواده  و پدران و مادران شهدا و کارکنان صدا و سیمای خراسان رضوی، مراسم تشییع   این  شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس  امروز درر مسجد منطقه نوفل لوشاتو و مسجد رضوان صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد.

یادگاری فراموش‌نشدنی

مدیر کل  صدا و سیمای خراسان رضوی در این مراسم در مسجد رضوان، شهید را پیوند آسمان و زمین دانست و گفت: شهادت، یادگاری فراموش ناشدنی و  معیار فضیلت ها و آغاز نزدیکی انسان به خدا است که مردان خدا در این راه پیشی گرفته اند.

محسن نصر پور با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس گفت: ما و همه ملت ایران مسئول و ملزم به حفظ و یاد و خاطره شهدا هستیم، چراکه شهدا و خانواده آنها حق سنگینی بر  همه مردم دارند.

وی با تاکیدبر اهمیت گرامیداشت ایثارگری های دفاع مقدس اظهار کرد: این تکریم و گرامیداشت ها در تحکیم ارزش های انقلاب و اسلام و افزایش پیوند میان نسل ها، نقش موثری دارد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی خطاب به اصحاب رسانه هم گفت: ما اصحاب رسانه وظایفی برای ترویج فرهنگی ایثار و شهادت  برعهده داریم  و باید مفاهیم و ارزشهای ایثار و شهادت و دفاع مقدس را برای نسل جدید که این جنگ را ندیده و تجربه نکرده است، با زیباترین زبان در قالبهای گوناگونبرگرفته  از ادبیاتی تعقلی برای این نسل بازگو کنیم.

نصر پور با اشاره به فرمایشهای رهبر معظم انقلاب که پر مخاطب ترین آثار هنری را مربوط به دفاع مقدس دانسته اند، تصریح کرد:باید مضامین شهدا را به بهترین شیوه گسترش دهیم.

وی با تجلیل ازمردم، جوانان انقلابی، پدران و مادران شهدا و کارکنان صدا و سیمای مشهد در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام اظهار کرد: با ارج نهادن به روح ملکوتی این شهید گمنام و دیگر شهیدان، هم پیمان می شویم در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های والای انقلاب و همچنین حمایت و پیروی از ولی زمان حضرت آیت الله  امام خامنه ای تا آخرین قطره خون برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی  و آرمانهای امام (ره ) و شهیدان بایستیم.

 مرثیه خوانی و سینه زنی، اجرای  سرود  شهید گروه  نوجوانان حرم حضرت ثامن الحجج و مراسم وداع  با پیکر این شهید از دیگر برنامه های این مراسم در مسجد رضوان بود.

پیکر مطهر این شهید گمنام از مسجد رضوان تا محل خاکسپاری در محوطه مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی  نیز بر دست شرکت کنندگان با شکوه خاصی تشییع  و همزمان با طنین انداز شدن نوای ملکوتی اذان ظهر به خاک سپرده شد.

همزمان با تدفین پیکر مطهر این لاله زهرایی یکی از مدیران مرکز و از یادگاران دفاع مقدس عهدنامه ای قرائت کرد و نوای ملکوتی الله اکبر و یا حسین در این مکان طنین انداز شد.

 مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی، جمعی از مسئولان اداره ها و نهادها و فرماندهان  و کارکنان نظامی و انتظامی خراسان رضوی از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم با شکوه بودند.

 ‌این شهدای تفحص شده جزو شهدای عملیات‌ها و مناطق عملیاتی ‌بدر، رمضان، بیت المقدس، کربلاس ۵ و کربلای ۶ والفجر ۱ هستند. ‌

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->