«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

مردم ستمدیده دنیا آرزوی مردی مانند قاسم سلیمانی را دارند

  • کد خبر: ۱۴۳۱۷۱
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
مردم ستمدیده دنیا آرزوی مردی مانند قاسم سلیمانی را دارند
یکی از هم‌رزمان شهید سلیمانی بیان کرد: امروز مردم ستمدیده کشور‌های مختلف آرزوی مردی مانند قاسم سلیمانی را دارند، چرا‌که او از راه دل و اخلاق و با روش‌های مردم‌پسند با آنان ارتباط برقرار می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی تفقد امشب، ۱۲‌دی‌ماه، در برنامه صدمین دورهمی پاتوق فرهنگ مشهد ویژه بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سینما هویزه مشهد با اشاره به محتوای مستند «آورتین» اظهار کرد: بخش زیادی از اقداماتی که شهید سلیمانی در آورتین، منطقه‌ای در کرمان، انجام داد، پیش‌تر در استان سیستان‌و‌بلوچستان نیز انجام داده و آن استان نیز شاهد حضور آن شهید بزرگوار و نیرو‌های قرارگاه قدس ثارالله بود.

وی اضافه کرد: یکی از محروم‌ترین مناطق کشور ما استان سیستان‌و‌بلوچستان بود که تا مدت‌ها جاده و آب‌رسانی نداشت. سپاه در این مناطق در کنار فعالیت رزمی اقدامات فرهنگی و سازندگی نیز انجام داده است. باید توجه کرد که نیرو‌های مسلح ما مردم‌یار و همراه آنان هستند.

تفقد با اشاره به فعالیت‌های شهید سلیمانی در سوریه نیز بیان کرد: پیش از سوریه، سردار سلیمانی در لبنان کاری کرد که فلسطین به لبنان متصل شد. آل‌سعود و آل‌نهیان دنبال این بودند که دست جمهوری اسلامی به فلسطینی‌ها نرسد، ولی از سال ۷۰ به بعد این ارتباطات برقرار شد.

این رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه پس از برقراری این ارتباطات، حزب‌الله چندین درگیری بزرگ با صهیونیست‌ها را تجربه می‌کند که در نتیجه آن صهیونیست‌ها عقب‌نشینی می‌کنند، خاطرنشان کرد: همچنین در نتیجه اقدامات حاج‌قاسم غزه آنچنان مسلح می‌شود که آخرین درگیری آن با اسرائیلی‌ها فقط ۲ روز طول می‌کشد و بعد از گذشت این مدت از طریق واسطه‌هایی پیام ارسال می‌کنند که دنبال برقراری آتش‌بس هستیم. امروز اراده فلسطینی‌ها بر اسرائیل می‌چربد.

وی اضافه کرد: آن زمانی که وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد خاورمیانه دچار یک زایمان بزرگ خواهد شد، شهید سلیمانی جلو‌ این توطئه ایستادگی کرد. ایشان در ماجرای سوریه نیز جلو‌ سه سونامی بزرگ ایستاد. سه سونامی برای از‌بین‌بردن پل ارتباطی ایران و حزب‌الله؛ یعنی سوریه.

تفقد بیان کرد: یکی از آن سه سونامی ارتش آزاد سوریه بود. نزدیک یک سال هم می‌شد که همه‌جا سقوط کرده بود. وضعیت سوریه این‌گونه بود که هیچ پادگانی نیرو نداشت. سونامی نخست هم‌زمان با تصرف غالب سوریه به‌دست ارتش آزاد اتفاق افتاد، ولی در نقطه صفر مرزی سوریه تنها مردی که می‌جنگید، شهید سلیمانی بود. حدود ۲ سال پس از نابودی ارتش آزاد نگذشت که جبهه‌النصره را علم کردند. نیرو‌هایی که توحش عجیبی راه انداختند. بخش عمده‌ای از آن‌ها هم بعد از یکی‌دو سال از بین رفتند.

این رزمنده مدافع حرم بیان کرد: حاج‌قاسم با توانمندی نیرو‌های بومی همان منطقه جبهه‌النصره را نیز شکست داد. در سوریه بنیان دفاعی مردمی توسط شهیدان حاج‌قاسم سلیمانی و همدانی گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه موج سومی که در سوریه شکل گرفت، داعش بود، گفت: داعش نیز با همت سردار سلیمانی منهدم شد و از بین رفت. همه این موفقیت‌ها به پشتوانه یک مدیریت ولایی بود. مدیریت ولایی در کنار تخصص موجب جهان‌گشایی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->