دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد گزارشی در باب خودکشی و ریشه‌هایش در جامعه امروز| وقتی جان بی ارزش می شود!
سرخط خبرها

جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات خراسان شمالی (۲۴ دی ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۵۳۶۲
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات خراسان شمالی (۲۴ دی ۱۴۰۱)
دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با هدف صرفه جویی در مصرف گاز تا پایان هفته تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با دستور استاندار خراسان شمالی، کارمندان و کارکنان ادارات استان تا پایان هفته دو کار هستند.

سرمای هوا، افزایش میزان مصرف گاز و دغدغه تامین این سوخت سبب شد تا برای صرفه جویی در مصرف گاز و جلوگیری از قطع آن در بخش خانگی، دورکاری ها تمدید شود.

سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: دورکاری در ادارات استان که تا فردا اعلام شده بود تا پایان هفته تمدید شد.

مرتضی رجایی اظهار کرد: تعطیلی بازار هم با شرایط پیش تا پایان هفته تمدید شد و بر این اساس تنها اصناف ضروری مجاز به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت اصناف صرفا به شرط استفاده‌ نکردن از وسایل گرمایشی گازی انجام شود.

رجایی درباره فعالیت نانوایی ها گفت: نانوایی ها باید در زمان کوتاه دو گانه سوز شوند و در این زمینه تسهیلاتی به نانوایی ها داده شود تا از مشعل جایگزین استفاده کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->