اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان
سرخط خبرها

مرگ مشکوک به گازگرفتگی یک خانواده ۵ نفره در مشهد

  • کد خبر: ۱۴۶۰۹۹
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
مرگ مشکوک به گازگرفتگی یک خانواده ۵ نفره در مشهد
معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از فوت ۵ نفر در پی نشت احتمالی گاز مونوکسید‌کربن در یک منزل مسکونی در شرق این شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ و اعلام حادثه برای ساکنان یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، بلافاصله گروه نجات و آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره ۱۸ و ۶ را به محل حادثه واقع در بولوار شهید شفیعی این شهر اعزام کرد.

وی افزود: نجاتگران و آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند‌ ۵ نفر که در طبقه همکف این ساختمان ۲ طبقه زندگی می‌کردند، به‌دلیل استنشاق احتمالی گاز مونوکسید‌کربن، دچار حادثه شده‌اند که متأسفانه این افراد شامل ۲ خانم و ۳ آقا بر اثر شدت حادثه در دم جان باخته بودند.

رضایی افزود: در بررسی‌های بیشتر در محیط داخلی منزل مشخص شد‌ آبگرمکن دیواری منزل فاقد دودکش بوده و بخاری این واحد مسکونی ۶۰ متری نیز دارای نقص فنی در سیستم دودکش است.

گفتنی است، تحقیقات بیشتر درباره علت دقیق وقوع این حادثه مرگبار توسط عوامل انتظامی در حال انجام است و پیکر جان‌باختگان برای تعیین دقیق علت فوت با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->