۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد+ عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مأموران تقلبی مواد مخدر در چنگ مأموران حقیقی مشهد

  • کد خبر: ۱۴۶۶۱۱
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
مأموران تقلبی مواد مخدر در چنگ مأموران حقیقی مشهد
باند سرقت‌های به عنف مأموران جعلی در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی متلاشی شد.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ این پرونده درست زمانی در دستور کار مأموران کلانتری سجاد مشهد قرار گرفت که مردی جوان با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و مدعی شد افرادی به خانه او مراجعه کرده و مدعی شده‌اند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هستند. این افراد با این ادعا که گزارشی مبنی بر نگهداری موادمخدر و سلاح گرم در خانه مرد جوان دریافت کرده‌اند، به محل مراجعه و اقدام به بازرسی این ملک مسکونی کرده‌اند.

درحالی که این افراد در حال تفتیش خانه مرد جوان بودند یکی از تیم‌های گشتی کلانتری سجاد که از قضا در همان نزدیکی قرار داشت، مأموریت یافت تا برای بررسی موضوع عازم محل شود. دو مرد جوان که خود را از مأموران پلیس معرفی کرده بودند هنوز در خانه مورد نظر حضور داشتند که مجریان قانون سر رسیدند و به سراغ این افراد رفتند.

آن‌ها حالا با مأموران کلانتری روبه‌رو شده بودند و باید کارت شناسایی و حکم ورود به منزل را به تیم گشتی پلیس نشان می‌دادند.

در یک لحظه همه چیز رنگ دیگری به خود گرفت. دو مرد جوان به بهانه برداشتن حکم از داخل خودرویشان که آن‌طرف خیابان بود و دو سرنشین که انتظارشان را می‌کشیدند، از مأموران جدا شدند و فاصله گرفتند.
تا دو جوان به خودرویشان رسیدند ور‌ق برگشت و آن‌ها فرار کردند. دست مأموران تقلبی برای قانون رو شده بود. همین شد که تیم گشتی ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام به تعقیب این افراد پرداخت.

تعقیب و گریز مأموران و خودرو متهمان که یک دستگاه پژو ۴۰۵ بود، ادامه داشت تا اینکه خودرو مأموران تقلبی در حلقه محاصره دیگر تیم‌های پلیسی اعزام شده از کلانتری سجاد گرفتار شد و چهار مرد جوان تسلیم قانون شدند.

به گفته فرمانده انتظامی مشهد متهمان به‌دام‌افتاده بین ۲۳ تا ۳۲ سال سن داشتند که به مقر انتظامی منتقل شدند. با استعلام از این افراد مشخص شد که آن‌ها سوابق متعدد مجرمانه‌ای در کارنامه خود دارند که تهیه و توزیع موادمخدر، حمل سلاح سرد، شرکت در نزاع‌های دسته‌جمعی، قدرت‌نمایی، عربده‌کشی و سرقت از جمله آن‌هاست. علاوه بر این متهمان نیز در تعقیب مراجع قضایی بوده‌اند که با این اقدام بموقع پلیس، دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان به‌دام‌افتاده در محله آبکوه و یکی از برج‌های جنوب شهر مشهد مقادیری موادمخدر سنتی و صنعتی، آلات و ادوات استعمال موادمخدر، یک عدد ترازوی دیجیتال، چهار قبضه قمه و چاقو را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی مشهد ادامه داد: متهمان این پرونده هنوز به تعداد جرائم ارتکابی خود در قالب مأمور تقلبی اعتراف نکرده‌اند و تحقیقات از این افراد همچنان ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->