جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

استقبال خوب تماشاگران از فیلم «اتاقک گلی» + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۷۳۹
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
استقبال خوب تماشاگران از فیلم «اتاقک گلی» + فیلم
فیلم سینمایی اتاقک گلی توسط محمدعلی عسگری ساخته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از بینندگان فیلم سینمایی اتاقک گلی درباره ارزیابی خود از این اثر اظهار کرد: به نظر من این فیلم در بستر خوبی تولید شده و جزو چند فیلم خوبی بود که طی این چند روز تماشا کرده بودم. 

وی ادامه داد: به نظر من این فیلم می‌تواند جزو نامزدهای اصلی کسب جوایز این دوره از جشنواره فیلم فجر باشد. 

یکی دیگر از بینندگان این فیلم خاطرنشان کرد: با اینکه من یک نوجوان هستم اما اتاقک گلی توانست نظر من را جلب کند. 

وی اضافه کرد: به نظر من اتاقک گلی موضوع جذابی داشت و من حین تماشای آن خیلی احساساتی شدم. 

یکی از تماشاگران اتاقک گلی با بیان اینکه این اثر فیلم جالبی بود، عنوان کرد: در حقیقت این فیلم با نگاه دیگری به عملیات مرصاد پرداخته بود. 

وی افزود: هنوز تحت تاثیر قصه فیلم هستم. به نظر من اتاقک گلی فیلم‌نامه و سناریوی خوبی داشت و به موضوع جدیدی پرداخته بود.

یکی دیگر از بینندگان این اثر بیان کرد: اتاقک گلی اثر خوبی بود و آن را دوست داشتم. این اثر فیلمی خوش‌ریتم و خوش‌ساخت بود.

وی تصریح کرد: به نظر من مانند آن مردانی که آن زمان بودند، امروز کمتر پیدا می‌شود. 

این مخاطب سینما اضافه کرد: در مجموع به نظرم اتاقک گلی فیلم جالبی بود و تصور می‌کردم پیش پا افتاده باشد ولی خوشبختانه اینطور نبود.

بیننده دیگری هم با اشاره به اینکه اتاقک گلی فیلم عالی و خوبی بود و از زاویه دیگری به موضوع عملیات مرصاد پرداخته بود، گفت: به عقیده من اتاقک گلی بهترین فیلم جشنواره بود و درام بسیار جذاب و خوش‌ریتمی داشت. بازی بازیگران نیز بسیار عالی بود. 

وی ادامه داد: تعجب کردم از عواملی که تاکنون کار خاصی از آنان ندیده بودم، انقدر موفق باشند.

در این فیلم سعید دشتی، سعید زارعی و مسعود شامی به ایفای نقش می‌پردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->