رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است
سرخط خبرها

دستگیری ۱۸ تبعه خارجی در نقاط مرزی استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۵۲۳۴۶
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
دستگیری ۱۸ تبعه خارجی در نقاط مرزی استان خراسان رضوی
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ارز قاچاق، مواد مخدر، گوشی هوشمند سرقتی و لپ تاپ و دستگیری ۱۸ تبعه افغانستانی در این ارتباط در مرز دوغارون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند در عملیات‌های جداگانه مقادیری ارز قاچاق، مواد مخدر، گوشی هوشمند سرقتی و لپ تاپ را کشف و متهمانی را در این رابطه دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشف مقدار ۴ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال ارز قاچاق در سه عملیات جداگانه افزود: در این ارتباط ۱۰ تبعه افغانستانی که قصد خروج قابل توجهی پول نقد از مرز‌های کشور را داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

شجاع بیان کرد: مرزبانان هنگ تایباد، در عملیاتی دیگر حین انجام وظیفه در ایست و بازرسی‌های مستمر به پنج نفر تبعه افغانستانی مشکوک و پس از بازرسی کامل موفق شدند ۲۹۰ بسته مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و شیشه به وزن ۳ کیلو و ۳۳۷ گرم که در معده افراد مذکور جاساز شده بود را کشف کنند.

وی ادامه داد: این پنج تبعه افغانستانی قصد ورود مواد مخدر به داخل کشور را داشتند که با تیزبینی مرزبانان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مطرح کرد: مرزبانان مستقر در مرز دوغارون موفق شدند حین کنترل خودرو‌ها و مسافران عبوری تعداد ۶۲ گوشی سرقتی هوشمند را که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل ۲ تبعه افغانستانی جاساز و در حال خروج به آن سوی مرز‌ها بود کشف کنند.

سردار شجاع توضیح داد: کارشناسان کالای قاچاق ارزش گوشی‌های کشف شده را معادل ۴ میلیارد ریال برآورد کردند. همچنین در عملیاتی دیگر موفق به کشف یک دستگاه لپ‌تاپ قاچاق به ارزش ۴۸ میلیون و ۷۲۸ هزار ریال از یک تبعه افغانستانی در حال ورود به کشور شدند.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->