دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟
سرخط خبرها

اقامتگاه ویژه مادران کودکان بستری در بیمارستان اکبر مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۱۵۲۵۴۹
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
اقامتگاه ویژه مادران کودکان بستری در بیمارستان اکبر مشهد افتتاح شد
اقامتگاهی خیرساز به منظور رفاه حال مادران کودکان بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر در مشهد افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر روز سه شنبه در آیین افتتاح این اقامتگاه خیرساز بانام "بانو مریم" در جمع خبرنگاران گفت: این اقامتگاه توسط ۲ خانواده نیکوکار به نام‌های کاخی و سعیدی به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال ساخته شده و دارای ۶ اتاق مجهز و ۳۲ تخت است.

دکتر علی جعفری افزود: مادران دارای نوزاد بستری شده در بخش‌های مراقبت‌های ویژه که نیاز به حضور در بیمارستان برای شیردهی فرزندان خود داشتند و مکانی برای استراحت آنان وجود نداشت و در این زمینه دچار مشکل بودند با افتتاح این اقامتگاه مشکل آنان برای استراحت و شیردهی نوزادان بر طرف خواهد شد.

وی ادامه داد:همچنین این اقامتگاه در راستای رفاه حال سایر مادران دارای کودک بیمار بستری شده در بخش‌های مراقبت‌های ویژه ساخته شده است تا فشار و استرس ناشی از بیماری فرزند که بر مادر وارد شده است را کاهش دهد.

بیمارستان ٢٥٠ تختخوابی فوق تخصصی اطفال اکبر از مراکز درمانی تخصصی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را جمعی از شهروندان نیکوکار در همراهی با خانواده نیکوکار "علیزاده" در سال ۱۳۹۶ و در فضایی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع ساختند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->