واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها
فرمانده نیروی قدس سپاه:

حاج قاسم؛ الگوی قهرمان مقاومت و انسان ملکوتی بود

  • کد خبر: ۱۵۴۰۳
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
حاج قاسم؛ الگوی قهرمان مقاومت و انسان ملکوتی بود
سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، گفت: مراسم امروز در واقع میثاق با فرمانده‌ای دلاور، مردمی و ولایت‌مدار است و ما گرد هم آمدیم تا با این الگوی قهرمان مقاومت و انسان ملکوتی پیمان ببندیم که راهش همچنان استمرار خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وی در آیین معارفه فرمانده نیروی قدس سپاه روز دوشنبه با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی کل سپاه، افزود: آنان مرد میدان جنگ نبودند که در میدان با حاج قاسم درگیر شوند؛ در اوج ناجوانمردی سردار عالی‌مقام ما را به شهادت رساندند، اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خون‌خواه او هستند، جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاصیت شیطان بزرگ را شیطنت، دشمنی و خباثت عنوان و اظهار کرد: دشمنان ما زبانی غیر از زور را نمی‌فهمند، از این رو باید در مقابل آنان مستحکم بایستیم؛ اگر ما به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم همه تهدیدها قابلیت تبدیل شدن به فرصت را دارند.

سردار قاآنی در توصیف سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: هر چند زبان از توصیف فضائل اخلاقی حاج قاسم قاصر است اما  تبعیت محض از ولایت، شاخص اصلی و محور اقدامات این سردار سربلند بود، همواره با اخلاص عمل می‌کرد و خالصانه درمسیر گام برمی داشت و سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت در مسیر اعتلای اسلام، به آرزوی دیرین خود (شهادت) رسید.

فرمانده نیروی قدس سپاه  یگانه راه غلبه بر دشمن را ایستادگی و مقاومت برشمرد و تاکید کرد: راه و مسیر روشنی که حاج قاسم در آن با اقتدار و صلابت گام بر می‌داشت، همانگونه که در حکم فرماندهی معظم کل قوا تصریح شده است، با قدرت استمرار خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->