برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی: سال ۱۴۰۲ پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمه مسقف خواهد شد

  • کد خبر: ۱۵۵۸۵۰
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی: سال ۱۴۰۲ پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمه مسقف خواهد شد
رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی از مسقف نمودن پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمه خبر داد و گفت: امید است با کمک بخش خصوصی و دولت پیست ثامن‌الائمه را به اولین پیست مسقف کشور تبدیل کنیم که دوچرخه‌سواران در تمام طول سال از ظرفیت پیست استفاده کنند که در کسب نتایج دوچرخه‌سواران موثر خواهد بود. 

مجید طهوریان عسگری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص عملکرد ۱۴۰۱ هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی، اظهار کرد: زمانی که هیات را تحویل گرفتیم شرایط مطلوبی بر هیات حاکم نبود و شیوع ویروس کرونا کاهش رکاب زدن‌های دوچرخه‌سواران را رقم زد، ضمن اینکه در شرایط اپیدمی کرونا تیم اجرایی کمتر در کنار یکدیگر قرار گرفتند و شاهد عدم هماهنگی‌های اندکی بین کمیته‌ها و دوچرخه‌سواران بودیم.  
 
وی افزود: در سال گذشته در حوزه زیرساخت‌ها اقدامت موثری انجام نشده بود در حالی که پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمه که مهمترین پیست استان است با نقص‌های فراوانی مواجه شده بود، اما با تمام فراز و فرود‌ها و عبور از مشکلات ۱۴۰۱ عملکرد مثبتی در کارنامه خود ثبت کردیم.  

تقریبا در همه مسابقات ملی شرکت کردیم

رئیس هیات دوچرخه‌سواری به اعزام‌های این هیئت در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: دوچرخه‌سواران ما ۱۰ نوبت به مسابقات مختلف کشوری و لیگ اعزام شدند و تقریبا در تمام برنامه‌هایی که از سوی فدراسیون اعلام شده بود دوچرخه‌سواران ما به طور کامل اعزام شدند.  
 
طهوریان عسگری در ادامه تصریح کرد: مسابقات کوهستان و استعدادیابی آقایان و بانوان و مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت در بخش پیست، استقامت و تایم تریل در دستور کار هیات قرار گرفته است.  
 
وی با تاکید بر اینکه رفع نواقص موجب تدوین برنامه دقیق‌تر برای سال آینده است، بیان کرد: از جمله برنامه‌ها برگزاری لیگ استقامت و تایم تریل استان بود که در ۳ یا ۴ مرحله برگزارشد و مراحل بعدی طی سال بعد برگزار خواهد شد.  
 
رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: علاوه بر مسابقات لیگ استقامت مسابقات جایزه بزرگ جام موج‌های آبی و گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی از ۱۷ فروردین ماه در ۸ یا ۹ مرحله در پیست ثامن‌الائمه برگزار خواهد شد که دوچرخه‌سواران استان و کشور حاضر خواهند شد و در هر دور قریب به ۱۵ میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد. براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، هفته وحدت و میلاد پیامبراعظم اختتامیه این مسابقات برگزار خواهد شد.  

برنامه‌های ویژه‌ای برای استعدادیابی داریم

طهوریان عسگری در خصوص استعدادیابی، اظهار کرد: برای حوزه استعدادیابی تعاملی با ۳ مجموعه در دست اقدام است و سال آینده تفاهم‌نامه‌ای با مرکز کانون فرهنگی مساجد، آموزش‌وپرورش و امور مساجد منعقد می‌شود که بتوانیم طرح‌های هر کانون یک تیم دوچرخه‌سواری، هر مسجد یک تیم دوچرخه‌سواری و هر مدرسه یک تیم دوچرخه‌سواری را جهت استعدادیابی اجرا کنیم.  
 
وی با اشاره به توسعه دوچرخه‌سواری در روستاها، افزود: باتوجه به اینکه حوزه برنامه‌ریزی یکی از دغدغه‌های هیات است، در حوزه وقف ورزشی و طی تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه باد صبا بخش نیکوکاری و نذر ورزشی قرار گرفته است که با مبالغ دریافتی و مشارکت هیات، برای روستا‌های محروم سطح استان دوچرخه تهیه کنیم. ضمن اینکه دراین راستا مسابقات روستایی را نیز پیش‌بینی کردیم که با کشف استعداد‌ها بتوانیم به بدنه دوچرخه‌سواری استان قدرت بخشیم.

حوزه بانوان یکی از دغدغه‌های جدی ماست

رئیس هیات دوچرخه‌سواری در خصوص بانوان دوچرخه‌سوار خراسانی، بیان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ما بانوان هستند وتمام تلاش خود را به کار می‌‎گیریم که بانوان در حوزه استعدادیابی و در بخش حرفه‌ای ضمن حفظ مدال‌ها به آن‌ها بیفزاییم. یکی ازبرنامه‌های در دست اقدام برگزاری مسابقات جایزه بزرگ است که در ماه مبارک رمضان برگزار خواهدشد. امید است که دومین مسابقه بانوان را در اردیبهشت ماه برگزار کنیم و تا پایان بهار ۴ مسابقه را پشت سر خواهیم گذاشت. ضمن اینکه به منظور استعدادیابی دختران دوچرخه‌سوار با آموزش‌وپرورش و مجموعه دانشگاهی مذاکره خواهیم کرد.  
 
طهوریان عسگری از طراحی خط اعتباری برای خرید دوچرخه برای شهروندان خبر داد و گفت: با یکی از بانک‌های عامل تفاهم‎‌نامه‌ای در حال انعقاد است که خط اعتباری جهت خرید دوچرخه برای همشهریان طراحی شود.  
 
وی با اشاره به به‌کارگیری ظرفیت‌های جدید در حوزه مربیان و داوران، بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های جدید و نو در حوزه مربیان و داوران  از دغدغه‌های جدی است که ازبرنامه‌های ما در سال آتی است، چرا که حضور مربیان جدید و علاقه‌مند به ورود دوچرخه‌سواران جدید کمک می‌کند و با برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه ۲ و ۳ به افزایش سطح علمی مربیان خواهیم پرداخت.

هزینه‌های دوچرخه‌سواری افزایش یافته است

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت ارتباط صنعت و ورزش، اظهار کرد:  تلاش ما بر این است که صنایع و شرکت‌های مختلف تجاری در تعامل با هیات دوچرخه‌سواری حضور موثر داشته باشند و حمایت بخش خصوصی از دوچرخه‌سواری زمینه ساز هرروزه دوچرخه‌سواران جدید و تقویت حاضران باشد.  
 
طهوریان عسگری ادامه داد: هزینه‌های دوچرخه‌سواری افزایش یافته و شاید دوچرخه‌سواران حرفه‌ای به دلیل کمبود تجهیزات نتوانند رکورد‌های خوبی را ثبت کنند و از بخش خصوصی خواستار حضور موثر در کنار دوچرخه‌سواران هستیم. وقف‌هایی می‌تواند در حوزه ورزشی رخ دهد که شرایط دوچرخه‌سواران مطلوب باشد.  

پیست ثامن‌الائمه را مسقف می‌کنیم

وی از مسقف نمودن پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمه خبر داد و گفت: امید است با کمک بخش خصوصی و دولت پیست ثامن‌الائمه را به اولین پیست مسقف کشور تبدیل کنیم که دوچرخه‌سواران در تمام طول سال از ظرفیت پیست استفاده کنند که در کسب نتایج دوچرخه‌سواران موثر خواهد بود.  

لیلا حیدری شانسی جدی خراسان در مسابقات آسیایی

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در نهایت از حضور پررنگ دوچرخه‌سواران خراسان درمیادین بین‌المللی خبر داد و گفت: در رقابت‌های آسیایی سال آینده امیدواریم ۲ آقا و یک خانم در تیم ملی عضو باشند و در نهایت در میادین اسیایی بدرخشند. لیلا حیدری شانس جدی ما در بخش دوچرخه‌سواری سرعت است که امیدواریم مدال برنز آسیایی خود را ارتقا دهد، داوود محمدآبادی و محمد دانشور دیگر دوچرخه‌سواران ما هستند که بر کسب نتایج مطلوب از آنان امیدواریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->