افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال
سرخط خبرها

مشهد در انتظار نور

  • کد خبر: ۱۵۵۸۵۸
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
مشهد در انتظار نور
در آستانه تحویل سال نو و به رسم قدیمی، مشهد میزبان نایب امر مسلمین جهان است و یکبار دیگر شهر به استقبال مردی از تبار رفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مشهدالرضا (ع) چند روزی است میزبان مقام معظم رهبری است و مردم برای دیدار با ایشان لحظه‌شماری می‌کنند. دیداری که براساس یک رسم قدیمی در روز‌های ابتدایی فروردین ماه رقم می‌خورد و عاشقان در بهشت ایران دورهم جمع می‌شوند تا بیانات معظم‌له را استماع کنند و برنامه‌های سال پیش رو را بچینند.

دیداری که در ۳ سال گذشته بواسطه اپیدمی کرونا محقق نشده بود و حالا یک بار دیگر این فرصت ایجاد شده تا به مدد و برکت وجود علی ابن موسی الرضا (ع) عاشقان دورهم جمع شوند. دیداری عقیدتی - اجتماعی که با محوریت مسائل روز جامعه راهبری می‌شود. حضور در جوار ضامن آهو و مدد گرفتن از امام مهربانی‌ها، در کنار دیدار بدون واسطه با مردم، به خوبی بعد عقیدتی - اجتماعی این محفل را نمایان می‌کند.

سه‌شنبه اول فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵، حرم مطهر رضوی میزبان میهمانانی است که برکت یک سال پیش روی‌شان را طلب می‌کنند. یار خراسانی فردا در جوار خورشید به دیدار عاشقانی می‌آید که از شهر‌های دور و نزدیک خودشان را به مشهد رسانده‌اند. آتش این عشق و علاقه خاموش شدنی نیست و در سال‌های اخیر علیرغم تمام توطئه دشمنان و تلاش‌های بی‌ثمری که برای کم کردن این انس و الفت صورت گرفته، هرسال این دیدار باشکوه‌تر و پرشورتر برگزار می‌شود.

حالا، اما همه شهر به استقبال رفته اند، به استقبال بهاری که در بهار به مشهد می‌آید. خیابان‌ها به انتظار نور نشسته اند...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->