رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

واکنش مهاجرانی به کرباسچی در ماجرای ماست‌پاشی: یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی نداشت

  • کد خبر: ۱۵۶۹۲۵
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
  • ۱
واکنش مهاجرانی به کرباسچی در ماجرای ماست‌پاشی: یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی نداشت
وزیر دولت اصلاحات در واکنش به توئیت کرباسچی نوشت: جهان می‌بایست نگران استفاده از سلاح اتمی توسط آمریکا باشد که هیروشیما و ناکازاکی را بمباران اتمی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین کرباسچی فعال سیاسی اصلاح‌طلب روز گذشته در توئیتی در واکنش به ماجرای درگیری یک فرد با دو خانم بی‌حجاب نوشته بود: «وقتی در کشور کسانی باشند که از ماست استفاده صلح‌آمیز نکنند، چطور میشود دنیا اطمینان حاصل کند که از امکانات حساس دیگر استفاده صلح‌آمیز بشود. #حجاب_اجباری».

واکنش مهاجرانی به کرباسچی در ماجرای ماست‌پاشی: یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی نداشت

این مطلب در فضای مجازی با واکنش‌های متعددی روبرو شد؛ از جمله اینکه سیدعطاءالله مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات به نوشتار او واکنش داد: «دوست قدیمی حضرت کرباسچی! به نظرم یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی را ندارد! جهان می‌بایست نگران استفاده از سلاح اتمی توسط آمریکا باشد که هیروشیما و ناکازاکی را بمباران اتمی کرد و در اشغال عراق، از سلاح اتمی کنترل شده استفاده کرد. این تعمیم عمل یک فرد به نظام غریب بود.»

واکنش مهاجرانی به کرباسچی در ماجرای ماست‌پاشی: یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی نداشت

سیدنظام‌الدین موسوی نماینده تهران در مجلس نیز به توئیت کرباسچی پاسخ داد: «جناب کرباسچی! کار آن فرد ماست پرت کن، خطا و محکوم، اما تعمیم آن به انرژی هسته‌ای عجیب است. اگر قرار بر این تعمیم‌های ناروا باشد، بدلیل کار آقای نجفی در قتل فجیع همسرش با اسلحه، به شما اصلاح‌طلبان نیز باید بعنوان عناصر خطرناک، نه تنها اجازه ازدواج، که اجازه تردد در خیابان هم ندهند!»

بر اساس این گزارش، کرباسچی بعد از چند ساعت این توئیت را از صفحه شخصی خود حذف کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
مثل ماست حکم همان دیوان رادارد که سنگی درچاه می اندازد هزارتا عاقل نمی تواند آنرا دربیاورد دراین موقعیت حساس جامعه از مسولین درخواست می‌شود بااین افراد مجنون که توان وظرفیت امر به معرف راندارن وجامعه را دچار تشویش می‌کنند برخورد شود امر به معرف بایستی بااموزش وتوسط افراد آگاه وبا بصیرت انجام شود تا آثار این امر الهی درجامعه مشهود واشکارشود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->