اعتراف رسانه عبری به قدرت موشکی حزب الله لبنان پیام تبریک وزارت خارجه ایران به مناسبت سالروز استقلال اوکراین واکنش مکرون به وقوع انفجار مقابل یک کنیسه در جنوب فرانسه چه بود؟(3 شهریور 1403) تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳) توصیه کاندولیزا رایس به مقامات آمریکا: دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیست از حمله قریب‌الوقوع حزب الله (۳ شهریور ۱۴۰۳) جنایات رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران آب در غزه وحشت حمله حزب الله در جان صهیونیست‌ها پزشکیان: باید با خدمت بی‌منت برای رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم تلاش کرد حملات موشکی حزب‌الله به جولان اشغالی ادامه دارد (۳ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور و فرمانده کل ارتش بر لزوم تقویت امنیت مرز‌ها تاکید کردند تاکید عراقچی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران عارف: بر سر عهد خود با مردم می‌مانیم هلاکت چند نظامی صهیونیست با انفجار تونل در مرکز غزه (۳ شهریور ۱۴۰۳) بیمارستان ۷۰ تختخوابی هاشمی رفسنجانی با حضور پزشکیان افتتاح شد وقوع یک حادثه امنیتی در کرانه باختری | ناپدید شدن دو صهیونیست در قلقیلیه وزیر خارجه طالبان به عراقچی تبریک گفت دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر ورزش و جوانان رئیس قوه قضاییه در دیدار با پزشکیان: رای بالا به کابینه پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد فرمانده کل ارتش با امیر نصیرزاده دیدار کرد زلنسکی پیوستن اوکراین به دیوان کیفری بین‌المللی را تأئید کرد
سرخط خبرها

واکنش مهاجرانی به کرباسچی در ماجرای ماست‌پاشی: یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی نداشت

  • کد خبر: ۱۵۶۹۲۵
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
  • ۱
واکنش مهاجرانی به کرباسچی در ماجرای ماست‌پاشی: یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی نداشت
وزیر دولت اصلاحات در واکنش به توئیت کرباسچی نوشت: جهان می‌بایست نگران استفاده از سلاح اتمی توسط آمریکا باشد که هیروشیما و ناکازاکی را بمباران اتمی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین کرباسچی فعال سیاسی اصلاح‌طلب روز گذشته در توئیتی در واکنش به ماجرای درگیری یک فرد با دو خانم بی‌حجاب نوشته بود: «وقتی در کشور کسانی باشند که از ماست استفاده صلح‌آمیز نکنند، چطور میشود دنیا اطمینان حاصل کند که از امکانات حساس دیگر استفاده صلح‌آمیز بشود. #حجاب_اجباری».

واکنش مهاجرانی به کرباسچی در ماجرای ماست‌پاشی: یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی نداشت

این مطلب در فضای مجازی با واکنش‌های متعددی روبرو شد؛ از جمله اینکه سیدعطاءالله مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات به نوشتار او واکنش داد: «دوست قدیمی حضرت کرباسچی! به نظرم یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی را ندارد! جهان می‌بایست نگران استفاده از سلاح اتمی توسط آمریکا باشد که هیروشیما و ناکازاکی را بمباران اتمی کرد و در اشغال عراق، از سلاح اتمی کنترل شده استفاده کرد. این تعمیم عمل یک فرد به نظام غریب بود.»

واکنش مهاجرانی به کرباسچی در ماجرای ماست‌پاشی: یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی نداشت

سیدنظام‌الدین موسوی نماینده تهران در مجلس نیز به توئیت کرباسچی پاسخ داد: «جناب کرباسچی! کار آن فرد ماست پرت کن، خطا و محکوم، اما تعمیم آن به انرژی هسته‌ای عجیب است. اگر قرار بر این تعمیم‌های ناروا باشد، بدلیل کار آقای نجفی در قتل فجیع همسرش با اسلحه، به شما اصلاح‌طلبان نیز باید بعنوان عناصر خطرناک، نه تنها اجازه ازدواج، که اجازه تردد در خیابان هم ندهند!»

بر اساس این گزارش، کرباسچی بعد از چند ساعت این توئیت را از صفحه شخصی خود حذف کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
مثل ماست حکم همان دیوان رادارد که سنگی درچاه می اندازد هزارتا عاقل نمی تواند آنرا دربیاورد دراین موقعیت حساس جامعه از مسولین درخواست می‌شود بااین افراد مجنون که توان وظرفیت امر به معرف راندارن وجامعه را دچار تشویش می‌کنند برخورد شود امر به معرف بایستی بااموزش وتوسط افراد آگاه وبا بصیرت انجام شود تا آثار این امر الهی درجامعه مشهود واشکارشود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->