ارزان‌ترین موبایل برند‌های مختلف کدام‌اند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) دوربین مداربسته، آرایشگاه زنانه در مشهد را به پلمب کشاند کام سهامداران بالاخره شیرین شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۴ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است هر گرم طلای ۱۸ عیار در مشهد چند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) هزینه نصب و جداسازی کولر گازی در مشهد چقدر است؟ قیمت امروز طلا، دلار، سکه، ارز دیجیتال (۴ تیر ۱۴۰۳) | طلا ۳.۴ میلیون و دلار ۶۰ هزار تومان شد بخش‌نامه جدید بانک مرکزی؛ پرداخت وام اشتغال به هر نفر فقط یک بار قیمت خودرو‌های خارجی و کارکرده در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) | بنز ۲۰۱۳، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چگونه خودرو وارداتی بخریم؟ قیمت خودرو‌های داخلی و کارکرده در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) متقاضیان دسته‌چک بخوانند | شرط جدید بانک مرکزی برای صدور دسته‌چک‌های صیادی سهم زنان از تسهیلات مشاغل خانگی چقدر است؟ شرایط رایگان‌شدن قبوض آب اعلام شد عرضه ۳۱ خودروی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه خودرو + جزئیات قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) | هلو ۱۰ هزار تومان ارزان‌تر شد هشدار به مشترکان پرمصرف آب | آب شرب مشترکان بدمصرف با اطلاع قبلی قطع می‌شود مهمانی‌هایی که به خاطره تبدیل شدند | از هزینه گزاف ولیمه حاجیان تا سفره‌هایی که هر روز آب می‌روند قیمت امروز پرفروش‌ترین مدل‌های اپل، سامسونگ و شیائومی (۳ تیر ۱۴۰۳) خروج دوباره پول حقیقی از بازار سهام | گزارش وضعیت بورس (۳ تیر ۱۴۰۳) ارسال بیش از ۷۰۰۰ گزارش و شکایت فساد از سطح خراسان رضوی به بازرسی کل استان در سال ۱۴۰۲ رشد حدود یک‌درصدی قیمت طلا در بازار مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) حدود ۸ هزار مجوز صنایع‌دستی در خراسان‌رضوی صادر شده است صعود قیمت طلای ۱۸عیار | قیمت امروز طلا، سکه، دلار، بیت‌کوین (۳ تیر ۱۴۰۳) پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن ملی به اقشار کم‌درآمد
سرخط خبرها

رشد ۲ برابری قیمت بیت‌کوین در ۳ ماه (۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۸۴۷۷
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
رشد ۲ برابری قیمت بیت‌کوین در ۳ ماه (۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۲)
قیمت بیت کوین در حالی برای اولین بار از ماه ژوئن به بالای ۳۰۰۰۰ دلار رسیده است که سرمایه گذاران نسبت به سیاست‌های پولی فدرال رزرو (بانک مرکزی) آمریکا در آستانه انتشار داده‌های کلیدی تورمی در روز‌های آینده خوشبین‌تر شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، به گفته پایگاه اینترنتی کوین دسک، این ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار در روز دوشنبه به ۳۰,۴۳۸ دلار رسید، اما بعداً در حدود ساعت ۰۹:۲۰ روز سه شنبه به وقت گرینویچ کاهش یافت و به ۳۰,۰۵۱ دلار رسید.

بر اساس این گزارش، بیت کوین از اول ژانویه تا کنون بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است. پس از سال پرتلاطم ۲۰۲۲ که شاهد نابودی نزدیک به ۱.۴ تریلیون دلار از بازار ارز‌های دیجیتال در میان ورشکستگی‌ها در این بخش بود، بیت کوین سال ۲۰۲۳ را با قیمت حدود ۱۶۶۰۰ دلار آغاز کرد.

کارشناسان رمزارز می‌گویند که بیت کوین پس از عبور از آستانه روانی ۳۰۰۰۰ دلار احتمالاً رشد بیشتری خواهد داشت، به خصوص اگر انتظارات بازار از کاهش سیاست پولی فدرال رزرو آمریکا به واقعیت تبدیل شود.

جیمز لَویش، یکی از مدیران و شرکای "صندوق فرصت بیت کوین"، در گفتگو با سی‌ان‌بی‌سی گفت که گمانه‌زنی‌هایی در میان معامله‌گران وجود دارد مبنی بر اینکه داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده که به زودی منتشر می‌شود "می‌تواند در سطحی قرار گیرد که موجب شود فدرال رزرو در مورد توقف افزایش نرخ (بهره بانکی) در جلسه بعدی فکر کند که به افزایش ارزش دارایی‌هایی مانند بیت کوین کمک می‌کند. "

پس از تحولات اخیر در بازار سهام که ناشی از بحران بانکی ایالات متحده بود، برخی از تحلیلگران پیشنهاد کردند که بیت کوین احتمالاً به عنوان یک "بهشت امن" برای سرمایه گذاران جذابیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند.

باب راس، یکی از بنیانگذاران شبکه سولوجنیک Sologenic، یک سیستم مبتنی بر بلاک چین برای توکن سازی دارایی‌ها، در این باره گفت: در حالی که دوره ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به عنوان لحظه پیشرفت بیت کوین تلقی می‌شد، زمان کنونی واقعاً نشان دهنده (حرکت) صعودی آن در صحنه جهانی به عنوان یک دارایی بزرگ است.

وی افزود: در میان افزایش بی‌ثباتی ژئوپلیتیک، سیستم‌های بانکی متزلزل و نگرانی‌های فزاینده پیرامون ارز‌های ذخیره، بیت کوین به عنوان پناهگاه قابل اعتمادی که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند ظاهر شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->