تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر سامان‌دهی املاک قولنامه‌ای در مشهد، گامی حیاتی در توسعه متوازن شهر اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از بیماری با فناوری هوش مصنوعی در مشهد | افزایش پوشش بیمه ناباروری تا ۷۰ درصد در خراسان رضوی به نام مادر، به یاد پسر | روایتی از دیدار صمیمانه بانوان رسانه‌ای مشهد با مادر شهید آیت‌الله رئیسی واکنش پلیس به فعالیت اقتصادی بابک زنجانی کیفیت هوای مشهد همچنان در آستانه وضعیت هشدار (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای در خیابان هاشمی نژاد مشهد | سرگذشت باغی که کوچه شد جزئیات تعریض بزرگراه آزادی مشهد، حدفاصل بولوار سجاد تا میدان استقلال (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) میدان شهید کاوه مشهد چهارراه شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۳ برابری تولید آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ سرمایه‌گذاری ۲۶‌هزار‌میلیاردی برای توسعه زیرساخت‌های مشاغل شهری مشهد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع دستی در مشهد با حضور ۴۹۰ شرکت‌کننده کاهش زمان رسیدگی به تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد نه به تصادف | چرا خراسان رضوی همچنان رکورددار مرگ جاده‌ای است؟ آغاز سی‌ویکمین کنفرانس هسته‌ای ایران در مشهد محمدحسین قاسمی، بازیگر و کارگردان صداوسیما، درگذشت اختصاص بودجه مستقل برای فعالیت‌های فرهنگی بوستان‌‌های بانوان در مشهد کیفیت هوای مشهد، در آستانه وضعیت هشدار (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

اجرای عملیات خط کشی هدایتی در معابر بزرگراهی مشهد

  • کد خبر: ۱۵۹۳۷۰
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
اجرای عملیات خط کشی هدایتی در معابر بزرگراهی مشهد
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای عملیات خط کشی هدایتی در نقاط حادثه خیز بزرگراهی شهر خبر داد.
بیتا سخایی
خبرنگار بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، علی سمیعی در این خصوص گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته سرعت زیاد و تغییر مسیر ناگهانی خودروها، یکی از مهم‌ترین علل بروز تصادفات به ویژه در معابر بزرگراهی سطح شهر است.

وی با اشاره به وقوع بیشترین حوادث رانندگی بزرگراه‌های شهر، در دماغه‌های ورودی و همچنین محل تلاقی لاین تند رو و کند رو افزود: یکی از راهکار پیشگیری از بروز تصادفات پهلو به پهلوی وسایل نقلیه یا برخورد با موانع فیزیکی نصب شده در مسیر، اجرای خط کشی‌های هدایتی است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: این نوع خط کشی‌ها رانندگان را در لاین‌های حرکتی و با حاشیه ایمن از موانع موجود هدایت کرده تا وسایل نقلیه با موانع یا دیگر وسایل نقلیه برخورد نکنند.

سمیعی ادامه داد: از سوی دیگر تنظیم حرکت وسایل نقلیه‌ای که قصد ورود از لاین کندرو به بزرگراه یا خروج از بزرگراه را دارند موجب افزایش ضریب ایمنی و پیشگیری از بروز تصادفات در این نقاط حادثه خیز خواهد شد.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات رنگ آمیزی و تکمیل خط کشی‌های هدایتی و عابر پیاده جمعا به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در بزرگراه‌های شهید بابانظر، بسیج و حاشیه میدان امام حسین (ع) انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->