جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

اجرای عملیات خط کشی هدایتی در معابر بزرگراهی مشهد

  • کد خبر: ۱۵۹۳۷۰
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
اجرای عملیات خط کشی هدایتی در معابر بزرگراهی مشهد
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای عملیات خط کشی هدایتی در نقاط حادثه خیز بزرگراهی شهر خبر داد.
بیتا سخایی
خبرنگار بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، علی سمیعی در این خصوص گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته سرعت زیاد و تغییر مسیر ناگهانی خودروها، یکی از مهم‌ترین علل بروز تصادفات به ویژه در معابر بزرگراهی سطح شهر است.

وی با اشاره به وقوع بیشترین حوادث رانندگی بزرگراه‌های شهر، در دماغه‌های ورودی و همچنین محل تلاقی لاین تند رو و کند رو افزود: یکی از راهکار پیشگیری از بروز تصادفات پهلو به پهلوی وسایل نقلیه یا برخورد با موانع فیزیکی نصب شده در مسیر، اجرای خط کشی‌های هدایتی است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: این نوع خط کشی‌ها رانندگان را در لاین‌های حرکتی و با حاشیه ایمن از موانع موجود هدایت کرده تا وسایل نقلیه با موانع یا دیگر وسایل نقلیه برخورد نکنند.

سمیعی ادامه داد: از سوی دیگر تنظیم حرکت وسایل نقلیه‌ای که قصد ورود از لاین کندرو به بزرگراه یا خروج از بزرگراه را دارند موجب افزایش ضریب ایمنی و پیشگیری از بروز تصادفات در این نقاط حادثه خیز خواهد شد.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات رنگ آمیزی و تکمیل خط کشی‌های هدایتی و عابر پیاده جمعا به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در بزرگراه‌های شهید بابانظر، بسیج و حاشیه میدان امام حسین (ع) انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->