سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت حال کارگران خوب می‌شود، اگر «امنیت، معیشت و مسکن» کارگران را دریابید
سرخط خبرها

عیدی معلولان با یک ماه تاخیر واریز شد؛ ۳۹۰ هزار تومان برای خانواده دونفره

  • کد خبر: ۱۵۹۶۷۹
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
  • ۴
عیدی معلولان با یک ماه تاخیر واریز شد؛ ۳۹۰ هزار تومان برای خانواده دونفره
دستور پرداخت یارانه عید فطر صادر شده است. اما این یارانه تنها شامل معلولانی می‌شود که تحت پوشش بهزیستی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، خبر واریز یارانه عید فطر را وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد و از پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به معلولین و مددجویان مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

بر این اساس یارانه عید فطر تنها به بک کروه تعلق می‌گیرد و آن، معلولانی است که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

اما این تنها خبری است که صولت مرتضوی درباره عیدی رئیسی علام کرده و نه زمان واریز یارانه عید فطر را اعلام کرده و نه مبلغ این یارانه را.
اما به نظر می‌رسد این یارانه تا قبل از سوم اردیبهشت ماه واریز شود.

چند روز گذشته هم رئیس بنیاد مستضعفان از پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومانی خبر داده و گفته بود مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز شده است.

عیدی رئیسی برای عید فطر

پیش از این برخی از رسانه‌ها از واریز عیدی رئیسی برای عید فطر خبر داده و این گمانه را مطرح کرده بودند که همه مردم مشمول یارانه جدید می‌شوند. اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد واریز یارانه عید فطر برای مردم در دستور کار دولت نیست و هیچ کدام از مقامات مسئول در این باره خبری را اعلام نکرده‌اند.

تنها گروهی که قرار است یارانه بگیرند، معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند.

عیدی معلولان با یک ماه تاخیر واریز شد؛ ۳۹۰ هزار تومان برای خانواده دونفره

صفحه توئیتری «کمپین معلولان» با انتشار متنی خبر از واریز عیدی «مددجویان بهزیستی» با تاخیر یک ماهه داد و نوشت:
سرانجام عیدی ناچیز مددجویان بهزیستی به میزان نصف مستمری یک ماه این افراد و با احتساب بُعد خانوار، واریز شد. ‏تک نفره ۲۷۳، دو نفره ۳۹۰، سه نفره ۵۴۶، چهار نفره ۷۰۲ و پنج نفره ۸۵۸ هزار تومان.

واریز عیدی مددجویان بهزیستی در آستانه عید فطر

رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز عیدی مددجویان تحت پوشش سازمان در آستانه عید فطر خبر داد.

 علی محمد قادری در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: فارغ از مستمری که قانون‌گذار برای افراد تحت حمایت سازمان بهزیستی در نظر گرفته است، در آستانه عید سعید فطر براساس مستمری که افراد دارای معلولیت یا بانوان سرپرست خانوار به عنوان جامعه هدف دریافت می‌کنند، نیمی از مستمری را به عنوان کمک‌هزینه و هدیه در آستانه عید فطر دریافت می‌کنند که از حدود ۲۷۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان به حساب آن‌ها در روز گذشته منظور شده است و این میزان فارغ از مستمری است که به صورت ماهیانه در نظر گرفته می‌شود.

به گفته وی، این مبلغ به حساب بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانواری که به عنوان جامعه هدف مستمری بگیر سازمان بهزیستی هستند، واریز شده است.

قادری در پاسخ به این سوال که مستمری‌های امسال برای مددجویان افزایش دارد یا خیر؟ اینطور توضیح داد: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مجلس مصوب کرد مستمری جامعه هدف سازمان بهزیستی ۴۰ درصد افزایش پیدا کند. در اولین ماه علی الحساب مستمری سازمان بهزیستی را برای فردا در حساب جامعه هدف مخاطب سازمان منظور خواهیم کرد و این مسیر مستمر و مرتب انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی درخصوص پشت‌نوبتی مستمری بگیران نیز اظهار کرد: در سالی که گذشت براساس سالنامه سازمان بهزیستی اتفاق خوبی افتاد. درخصوص افراد پشت نوبتی که سال‌ها در انتظار دریافت مستمری بودند، بیش از ۲۷۰ هزار خانوار، در پایان سال ۱۴۰۱ وارد چرخه دریافت مستمری بهزیستی شدند که این اتفاق بسیار مبارکی بود. از این بین حدود ۲۴۷ هزار فرد دارای معلولیت بودند.

وی این را هم اعلام کرد که بانوان سرپرست خانواری که در چرخه حمایت سازمان بهزیستی وارد شدند پشت نوبتی برای دریافت مستمری آن‌ها نداریم. در خصوص حق پرستاری افراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی و بسترگرا نیز آمار به روز است و همه این افراد از حق پرستاری در منزل استفاده می‌کنند.

 


در ادامه حتما بخوانید

مستمری فروردین ۱۴۰۲ مددجویان بهزیستی واریز نشده است | واریزی با عنوان «کاهش فقر مطلق» چیست؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
0
0
یکوقت برشکست نشید خجالت بکشید
دانشجوی مقطع دکتری تخصصی معلول جسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
0
0
آقای قادری لطفا به کارتابل معاون توانبخشیت هم یک سری بزن
در انجا یک معلول جسمی دانشجوی مقطع دکتری از مهر ۹۹ لغایت بهمن ۱۴۰۱ کا شهریه اش ۹۶ میلیون شده فقط بابت یک ترم به او شهریه دادا اید و چهارترم برایش واریزی نداشته اید .
این حکم انتصابت را وقتی بر روی سرت گذاشتی برای چه بود ؟
دوندان معلولین پی حقوق قانونی شان
یا انجام کارتان بدون له کردن حق معلولین
شماره تماس و کد ملی ام را به مسیول دفتر معاونت توسعه مدیریت منابع داده ام . کارنامه عملکردتان را خودتان ارزیابی کنید و نمره تان را به همگان اعلام کنید .
از نظر ما شما رفوزه هستید !!!!
علی‌
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
0
0
سلام دختربنده 20سال تحت پوشش بهزیستی هست بامعلولیت خیلی شدید ذهنی ولی متآسفانه این بهزیستی اینقدری در پیکره که حدی نداره نه مسئول ونه مدیریت دروستی داره بنده بیکارهستم ومستإجرحتابیمه تآمین اجتماعی هم ندارم 20سال درخواست ویلچر آدم تاحالا برای یکبارموفق به گرفتنش نشدم حق پرستاری ندارم معیشتی به تعدادخانواربه من تعلق نگرفته اینارومن باید برم به کی بگم حق خوری توی روزروشن لطفا پیگیری کنید معلول غزل خلف زاده بهزیستی کمپلو اهواز بامدیریت خانم باوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
0
0
سلام،مستمری فروردین بهزیستی راکی واریز میکنند آقای قادری،مامستجر نشینیم،
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->