ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درس دانش آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک‌میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه‌ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند
سرخط خبرها

علت نصب سازه حائل بین واگن زنان و مردان در مترو تهران چیست؟ + تصاویر

  • کد خبر: ۱۶۱۵۰۴
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
علت نصب سازه حائل بین واگن زنان و مردان در مترو تهران چیست؟ + تصاویر
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو و حومه درباره نقد به طرح درهای جداکننده در قطار پاسخ داد و گفت: نصب درهای حائل برای ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان، با طرح‌های مناسبتی، فرهنگی و تبلیغاتی پوشیده شده که این طرح‌ها با توجه به شرایط قابل تغییر است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود درستی با بیان اینکه نصب درهای حائل از اسفند سال گذشته آغاز شده، اظهار داشت: نصب این درها غیر از خط یک مترو، در سایر خطوط مترو اجرا شده و تا چند هفته آینده در تمامی قطارها نصب خواهد شد. طرح‌هایی که روی آنها قرار دارد قابل تغییر است و با توجه به شرایط، طرح‌های فرهنگی و تبلیغاتی بر روی آنها نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: نصب درهای حائل شیشه‌ای با توجه به حجم بالای تماس‌های مردمی با این شرکت و درخواست‌ها و انتقادات در مورد ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان اجرایی شد.

درستی گفت: ۴۰ درصد تماس‌های مردمی درباره این موضوع بود و این درخواست در رتبه اول فراوانی اعتراضات مردمی قرار داشت، در همین راستا سال گذشته در شیشه‌ای جدا کننده را در یکی از قطارها نصب کردیم تا کاملا ورود آقایان از داخل قطارها را مسدود کنیم که بانوان در واگن های مخصوص به خودشان احساس آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: با توجه به بازخوردهای خوبی که این نمونه آزمایشی داشت به مرور در سایر قطارها نیز این طرح اجرایی شد.

درستی با بیان اینکه به نظر می‌رسد طرح نصب شده روی این موانع شیشه‌ای خیلی مورد توجه مسافران قرار نگرفته و با نقدهایی روبرو شده، گفت: این موانع شیشه‌ای است و همکاران ما برای اینکه تنوع و حال و هوای بهاری به آن بدهند یک طرح و استیکر گلدار روی شیشه نصب کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: هدف اصلی از نصب موانع شیشه‌ای جلوگیری از ورود آقایان به واگن‌های ویژه بانوان است و طرحی که روی شیشه نصب می‌شود، متغیر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اجرای طرح گل بازخورد خوبی در بین مردم نداشته، اصراری روی آن نداریم و طرح تغییر خواهد کرد زیرا این طرح‌ها موقتی است و طی سال با طرح‌های تبلیغاتی و فرهنگی مختلف با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه واگن‌های مخصوص برای تکریم و به خواست بانوان تعیین شده است، گفت: برای محقق شدن این خواسته بانوان ما از نظر فرهنگی و اعتقادی نیاز به همراهی آقایان داریم.

روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بین واگن زنان و مردان در مترو تهران، سازه‌ای برای جداسازی این واگن‌ها از هم نصب شده است.

علت نصب سازه حائل بین واگن زنان و مردان در مترو تهران چیست؟ + تصاویر

علت نصب سازه حائل بین واگن زنان و مردان در مترو تهران چیست؟ + تصاویر

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->