ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حداقل هزینه سفر به عتبات عالیات چقدر است؟ + لینک ثبت‌نام

  • کد خبر: ۱۶۲۵۰۱
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
حداقل هزینه سفر به عتبات عالیات چقدر است؟ + لینک ثبت‌نام
سرپرست معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت میزان قیمت سفر به عتبات به صورت زمینی از تهران برای ۶ شب اقامت را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا محمدی درباره وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات اظهار کرد: اعزام زائران به عتبات عالیات طبق روال گذشته در حال انجام است و در حال حاضر طبق ظرفیت‌سازی صورت گرفته از سوی شرکت‌های زیارتی، ثبت نام و اعزام زائر برای ماه جاری و خرداد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند برای سفر به عتبات به دفاتر زیارتی یا سامانه https://atabatorg.haj.ir/login.aspx مراجعه و ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: اعزام زائران به شکل زمینی و هوایی برقرار است و زائران می‌توانند متناسب با بودجه و تاریخ اعزام، بسته‌های زیارتی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سرپرست معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: حداقل قیمت سفر به عتبات به صورت زمینی از تهران از حدود ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای ۶ شب اقامت است. همچنان اعزام زائران در حال انجام است، محدودیتی در ظرفیت اعزام‌ها وجود ندارد و ظرفیت‌های ایجاد شده توسط شرکت‌های زیارتی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی درباره سفر به سوریه نیز اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای ازسرگیری سفر به سوریه در حال انجام است و تفاهم‌نامه‌ای که به تازگی بین ایران و سوریه امضا شد در تسریع این روند اثرگذار خواهد بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->