ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

اجتماع بزرگ جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۳۴۸۸
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
اجتماع بزرگ جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد + فیلم
اجتماع بزرگ پرسنل، جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با صد و یکمین سالروز تاسیس جمعیت جوانان هلال احمر، اجتماع بزرگ پرسنل، جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با حضور بیش از یک هزار و پانصد نفر از اعضای این سازمان در مجتمع فرهنگی آیه‌ها در مشهد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر «محسن ذاکریان» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به گزارش عملکرد این سازمان در حوزه‌های مختلف گفت: سال گذشت از یک سو به دنبال افزایش سرمایه اجتماهی جمعیت هلال احمر استان بودیم و از سوی دیگر با کمبود‌هایی در حوزه‌های مختلف روبرو بودیم.

وی افزود: با این وجود جمعیت هلال احمر استان توانست اقدامات مهمی را در راستای عمل به ماموریت خود انجام دهد. کمک به زلزله زدگان کشور افغانستان، حضور فعال اعضا در کمک رسانی به زلزله زدگان خوی، ارسال تیم امداد و نجات سازمان برای کمک رسانی در زلزله ترکیه و سوریه، حضور فعال و خدمت رسانی در سرمای اسفندماه سال گذشته، تشکیل ۱۳۰ کاروان سلامت و جذب ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از بیماران نیازمند، خدمت به زائران پیاده حرم مطهر رضوی، خدمت رسانی به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی، امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و... بخشی از این فعالیت‌ها است.

هلال احمر مرزبندی سیاسی، مذهبی، قومی و نژادی ندارد

در ادامه این مراسم، «سید هادی طباطبایی» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های هلال احمر، نمادی از ارج نهادن به ارزش‌های انسانی و نمادی از همکاری آحاد بشر با ملیت‌ها و رنگ و نژاد مختلف است.

وی افزود: نمود فعالیت‌های هلال احمر در بحران‌ها و حوادث طبیعی و غیرطبیعی مشاهده می‌شود. نهادی مردمی که از جوانان به عنوان ظرفیت‌های اجتماعی برای کاستن از درد و آلام انسان‌ها و گسترش دوستی در سراسر جهان استفاده می‌کند.
طباطبایی با اشاره به آیات قرآن و وعده خدا به ماندگار بودن پاداش خدمت خاطرنشان کرد: از منظر معارف دینی نیز ماندگاری انسان‌ها در سودمندبودن آن‌ها است.

وی تاکید کرد: دفاع از ارزش‌های انسانی، کمک به همنوع، تلاش برای سلامت و کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم میان ملت ها، از اهداف هلال احمر است. هلال احمر، مرزبندی سیاسی، مذهبی، قومی و نژادی ندارد و کمک به انسان‌ها را فارغ از این مرزبندی‌ها و تفاوت‌ها می‌داند.

فعالیت هلال احمر کمتر از جهاد نیست

«یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور نیز در سخنانی با اشاره به شعار هفته هلال احمر با عنوان «هلال احمر؛ نشان امید» گفت: فعالیت هلال احمر کمتر از جهاد نیست.

وی افزود: همه فعالان در هلال احمر تلاش کردند تا بیان کنند با وجود موانع و مشکلات، امید وجود دارد و به همین دلیل هم شعار امید را انتخاب  کردند.
سلیمانی با اشاره به نقش هلال احمر در حوادث و بحران‌ها خاطرنشان کرد: امدادگران با حضور به موقع و موثر خود در حوادث و سوانح، چراغ امید را در دل آسیب دیدگان روشن می‌کنند و پیام رسان آرامش و خدمت هستند.

تقدیر از برترین‌های هلال احمر استان

در بخش دیگری از این مراسم نیز از برترین‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حوزه‌های ستادی و نمایندگی‌ها تجلیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->