پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز!
سرخط خبرها

هیات مدیره جدید استقلال به ساپینتو رای می‌دهد؟

  • کد خبر: ۱۶۴۳۳۷
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
هیات مدیره جدید استقلال به ساپینتو رای می‌دهد؟
با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل استقلال مشخص نیست که مدیران جدید با ساپینتو ادامه همکاری کنند یا او از کار برکنار شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تکلیف اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال مشخص نیست و در روز‌های اخیر افرادی از ساپینتو بابت تداوم حضور در استقلال حمایت کرده و به نوعی به او امیدواری داده اند که تداوم حضورشان در این باشگاه دیگر ممکن نیست و وزارت ورزش و جوانان به همراه وزارت اقتصاد قصد دارند ۷ عضو جدید هیأت‌مدیره را به این باشگاه معرفی و در نهایت مدیرعامل جدید نیز برگزیده شود که با حضور افراد جدید ادامه همکاری ساپینتو با استقلال به مخاطره خواهد افتاد.
این موضوعی است که ساپینتو نیز به آن اشاره داشته و به نزدیکان خود گفته که مشخص نیست اعضای جدید هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال من را بخواهند یا خیر؟ سایپنتو به‌دلیل همین ابهام بزرگ قصد دارد بعد از پایان جام حذفی ایران را به مقصد کشورش ترک کند و منتظر واکنش مدیران جدید باشگاه استقلال نسبت به ادامه همکاری با او باشد.

ساپینتو حتی به برخی بازیکنان استقلال نیز گفته که بعد از قهرمانی در جام حذفی ایران را به مقصد پرتغال ترک خواهد کرد و در واقع مأموریتش در باشگاه استقلال به پایان خواهد رسد. بدون شک اگر ساپینتو استقلال را ترک کند، مدیران جدید باشگاه استقلال با چالش انتقاد هواداران در همان بدو حضور در این باشگاه مواجه خواهند شد و باید در قبال این مربی که محبوبیت فوق العاده‌ای میان هواداران استقلال به دست آورده، محتاط و با برنامه عمل کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->