اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ستاره‌های پاریس در فکر جدایی

  • کد خبر: ۱۶۴۴۷۳
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
ستاره‌های پاریس در فکر جدایی
طبق اعلام روزنامه اکیپ نیمار و وراتی دو ستاره سرشناس پاری سن ژرمن خواستار جدایی از این تیم شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، پاری سن ژرمن فصل ناامید کننده‌ای را تجربه کرد. تیم پاریسی با وجود بازیکنان سرشناس زیادی که در اختیار دارد از جام حذفی فرانسه کنار رفت و در لیگ قهرمانان اروپا هم با شکست در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن مونیخ از صعود به یک چهارم نهایی بازماند.
لوشامپیونه تنها جامی است که پاری سن ژرمن امیدوار به کسب آن است. هواداران از وضعیت تیم در فصل جاری اصلا راضی نیستند.
در گزارش روزنامه اکیپ آمده است که عملکرد ناامید کننده پاری سن ژرمن باعث شده است تا چند ستاره تیم از جمله نیمار و وراتی خواستار جدایی از این تیم شوند.
نیمار ۳۱ ساله و وراتی ۳۰ ساله تا سال ۲۰۲۵ با پاری سن ژرمن قرارداد دارند.
روزنامه اکیپ در ادامه گزارش خود نوشت که با وجود علاقه این دو بازیکن به جدایی از پاری سن ژرمن هنوز این باشگاه برای آن‌ها تصمیم گیری نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->