مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

اچ تی سی از گوشی بالارده U23 پرو رونمایی کرد + عکس و مشخصات

  • کد خبر: ۱۶۴۷۳۵
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
اچ تی سی از گوشی بالارده U23 پرو رونمایی کرد + عکس و مشخصات
اچ‌تی‌سی رسما از گوشی بالارده U۲۳ پرو رونمایی کرد که در ادامه مشخصات این دستگاه را مرور خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - همانطور که اوایل این هفته وعده داده شده بود، اچ‌تی‌سی رسما از گوشی بالارده U۲۳ پرو رونمایی کرد که در ادامه مشخصات این دستگاه را مرور خواهیم کرد.

گوشی بالارده جدید اچ‌تی‌سی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت می‌شود. در بالای نمایشگر دستگاه یک حفره برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن وجود دارد، اما خبری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود ندارد، زیرا HTC این سنسور را در دکمه پاور و روی لبه سمت راست گوشی تعبیه کرده است.

اچ تی سی از گوشی بالارده U23 پرو رونمایی کرد + عکس و مشخصاتاچ تی سی از گوشی بالارده U23 پرو رونمایی کرد + عکس و مشخصات

روی پنل پشتی دستگاه شاهد یک ماژول دوربین مستطیل شکل با لبه‌های گرد هستیم که یک فلاش و چهار سنسور دوربین را در خود جای داده است: ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی (با OIS)، ۸ مگاپیکسل فوق عریض، ۵ مگاپیکسل ماکرو و ۲ مگاپیکسل عمق‌سنج.

از نظر مشخصات داخلی، اچ‌تی‌سی U۲۳ پرو دارای چیپ اسنپدراگون ۷ نسل یک با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین با وجود اسلات کارت microSD آن می‌توانید فضای ذخیره‌سازی گوشی را افزایش بدهید. علاوه بر موارد اشاره شده، گوشی جدید HTC سیستم عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به گواهی IP۶۷ مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۰ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد. سایر ویژگی‌های برجسته HTC U۲۳ پرو شامل پشتیبانی از ۵G، اتصال Wi-Fi ۶، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و NFC می‌شود.

 

مشخصات اچ‌تی‌سی U23 پرو

نمایشگر

6.7 اینچی OLED

چیپست

اسنپدراگون 7 نسل یک

رم

8 یا 12 گیگابایت

حافظه داخلی

256 گیگابایت

دوربین

108 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 5 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل عمق‌سنج

دوربین سلفی

32 مگاپیکسلی

باتری

4600 میلی آمپر ساعتی

سیستم عامل

اندروید 13

HTC U۲۳ Pro در دو رنگ و پیکربندی حافظه ۸ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود که به‌ترتیب، ۵۵۰ دلار و ۵۸۵ دلار قیمت دارند. هم‌اکنون این دستگاه را می‌توان از طریق وب‌سایت رسمی تایوانی HTC خریداری کرد، اما در مورد عرضه آن در بازار‌های دیگر هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

اچ تی سی از گوشی بالارده U23 پرو رونمایی کرد + عکس و مشخصات

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->