آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

نگاهی به سریال‌های شبکه نمایش خانگی در تابستان ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۶۸۸۲۵
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
  • ۲
نگاهی به سریال‌های شبکه نمایش خانگی در تابستان ۱۴۰۲
با آغاز فصل تابستان، سریال‌های جدیدی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

شکیبا افخمی راد | شهرآرانیوز؛ شبکه‌های سیما و شبکه نمایش خانگی سریال‌های مختلفی را در دست تولید و آماده پخش دارند؛ سریال‌هایی در فضا‌ها و ژانر‌های مختلف که هر کدام سلیقه طیفی از مخاطبان را پوشش می‌دهند. با نزدیک شدن به آغاز فصل تابستان که به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، زمان مناسبی برای جذب مخاطب محسوب می‌شود، قرار است چند مجموعه جدید در این دو رسانه پخش و توزیع شوند. ما در دو قسمت به تعدادی از مجموعه‌های مهمی که پیش بینی می‌شود به زودی در دسترس مخاطبان قرار گیرد پرداخته ایم و قسمت اول را به سریال‌های شبکه نمایش خانگی اختصاص داده ایم.

سریال سازی در این مدیوم داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود؛ به طوری که صف پخش سریال‌ها همچون صف اکران سینما‌ها پرترافیک شده است و سازندگان سریال‌های نمایش خانگی باید مدتی برای نمایش آثارشان منتظر بمانند. اکنون سریال هایی، چون «دادزن»، «نیوکمپ»، «سرگیجه»، «آمستردام»، «قهوه ترک» و «سیاه چاله» در کنار برنامه‌های ترکیبی مانند «دست به مهره»، «ناتو»، «تی ان تی»، «مهمونی ۲»، «صداتو» و «آوای جادویی» در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است، ولی پیش بینی می‌شود مجموعه‌های جدیدی به زودی به این فهرست اضافه شوند و در دسترس مردم قرار گیرند.

اثر سروش صحت در چند قدمی پخش

«مگه تموم عمر چند تا بهاره؟»، ساخته سروش صحت، در چند قدمی پخش از «فیلیمو» و «نماوا» قرار دارد. به نظر می‌رسد این سریال قرار است جایگزین «آکتور» شود و توزیع آن از همین هفته یا هفته آینده آغاز می‌شود. صحت که سابقه ساخت چندین سریال کمدی برای شبکه‌های سیما را در کارنامه دارد، در نخستین تجربه سریال سازی در نمایش خانگی هم به سراغ فضای کمدی رفته است.

او در این مجموعه با بازیگرانی همچون علی مصفا، قدرت ا... ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی و بیژن بنفشه خواه همکاری کرده است. شبکه نمایش خانگی تا به امروز در پخش سریال‌های کمدی چندان موفق نبوده است. باید دید اثر صحت می‌تواند این طلسم را بشکند و به مجموعه‌ای پربیننده در این مدیوم -مانند برخی از آثار اجتماعی- تبدیل شود یا خیر.

علیرضا کمالی، بازیگر اصلی «بازنده»

«بازنده» به نویسندگی و کارگردانی امین حسین پور به زودی و به صورت هفتگی منتشر خواهد شد.
علیرضا کمالی که چندی پیش در سریال موفق «پوست شیر» حضور داشت، بازیگر اصلی این مجموعه است. او نقش کارآگاه کیانی را ایفا می‌کند که درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود و راز‌های بزرگ یک خانواده را برملا می‌کند. حسین پور پیش‌تر سریال کوتاه «درمانگر» را در ژانری جنایی با داستانی رازآلود برای عرضه در شبکه خانگی ساخته بود. از بازیگران «بازنده» می‌توان به صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رؤیا جاویدنیا، محمد علی محمدی و پیمان قاسم خانی اشاره کرد.

«حیثیت»، اثر جدید کارگردان «سقوط»

سجاد پهلوان زاده بعد از تجربه ساخت سریال «سقوط» با یک اثر اجتماعی متفاوت قرار است به شبکه نمایش خانگی بازگردد. مهدی حسینی نیا که در سال‌های اخیر با ایفای نقش‌های مکمل در آثاری، چون «رهایم کن»، «شنای پروانه»، «یاغی» و «می خواهم زنده بمانم» شناخته شده است، در این سریال، نقش اول را بر عهده دارد. هنوز اسامی دیگر بازیگران سریال «حیثیت» که این روز‌ها مراحل پایانی فیلم برداری خودش را پشت سر می‌گذارد، اعلام نشده است. در این سریال محمدحسین مهدویان نیز به عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در کنار تیم تولید حضور دارد.

سومین تجربه سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی

«عقرب عاشق» که چندی است در نوبت پخش قرار دارد، به نظر می‌رسد سرانجام در تابستان امسال از طریق پلتفرم نماوا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. حسین سهیلی زاده که پیش از این دو سریال «مانکن» و «ملکه گدایان» را برای نمایش خانگی ساخته بود، «عقرب عاشق» را کارگردانی کرده است. در این مجموعه بیست قسمتی بازیگرانی، چون محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی و متین ستوده، به ایفای نقش پرداخته اند. «عقرب عاشق» ملودرامی اجتماعی است که به معضلات اجتماعی جامعه می‌پردازد.

پخش اثری تازه برای کودکان

در میان سریال‌های جدیدی که در نوبت پخش قرار دارند، نام اثری برای مخاطبان کودک هم دیده می‌شود که احتمال دارد با پایان سریال «دیو و ماه پیشونی» از فیلیمو پخش شود. «پیکولو» به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی و تهیه کنندگی برادران کیایی یک سریال عروسکی است که عروسک‌های بسیاری را مقابل دید مخاطب می‌آورد. در این مجموعه هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی به ایفای نقش پرداخته اند و خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیر سلطان احمدی، محمد عسکری و مهناز خطیبی نیز به عنوان صدا پیشه حضور دارند. محمد لقمانیان، هنرمند خراسانی، هم یکی از عروسک گردانان این مجموعه است.

بازگشت «زخم کاری»

محمدحسین مهدویان که توانست با سریال «زخم کاری» مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند، به تازگی تولید فصل دوم این مجموعه را کلید زده است. در فصل جدید «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» علاوه بر حضور بازیگران فصل قبل، از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی، چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک حضور دارند. هنوز اطلاعاتی از داستان «زخم کاری ۲؛ بازگشت» منتشر نشده است، ولی به نظر می‌رسد مالک که در پایان فصل اول به خاطر ضربات متعدد چاقو توسط دختر خاندان ریزآبادی به شدت زخمی شده بود، زنده بماند و به دنبال انتقام گیری باشد.

«پدر گواردیولا» در مسیر انتشار

«پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت ا... که زمان زیادی از پایان ساختش می‌گذرد، قرار است به زودی از پلتفرم تماشاخونه منتشر شود. «پدر گواردیولا» یکی از پربازیگرترین مجموعه‌های نمایش خانگی است که از میان آن‌ها می‌توان به مهران مدیری، امیرمهدی ژوله، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، علی اوجی، نرگس محمدی و ستاره اسکندری، هنرمند خراسانی، اشاره کرد. آرش عدل پرور، خواننده موسیقی پاپ، نیز با حضور در این سریال اولین تجربه بازیگری خود را پشت سر می‌گذرد. «پدر گواردیولا» داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده است و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم می‌زند.

پخش ۲ سریال از کیارش اسدی زاده

«هفت» دیگر سریالی است که به زودی از طریق پلتفرم «تماشاخونه» پخش می‌شود. این سریال دومین تجربه کیارش اسدی زاده در شبکه نمایش خانگی بعد از سریال «کرگدن» است؛ سریالی که در ابتدا قرار بود در «هفت» اپیزود ساخته شود، ولی بنا بر دلایلی به پانزده قسمت رسید و داستانش درباره هفت دانشجویی است که برای پول درآوردن وارد راه خلاف می‌شوند.

رضا کیانیان، بازیگر مشهدی، درکنار مهدی هاشمی، هانیه توسلی، امیر جعفری، بابک حمیدیان، علی مصفا، حدیث میرامینی و مینا ساداتی، در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. براساس اخبار غیررسمی، کیارش اسدی زاده این روز‌ها سریال جدیدی به نام «دفترچه یادداشت» را نیز کلید زده است که رضا عطاران، بازیگر مشهدی، یکی از نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کند. آخرین حضور عطاران در مجموعه‌های نمایش خانگی به فصل سوم سریال «قلب یخی» برمی گردد. او قرار است به زودی در سریالی به نام «راز تهمینه» به کارگردانی کیانوش عیاری هم به ایفای نقش بپردازد.

اولین تجربه سریال سازی نرگس آبیار

سریال «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی که اقتباسی از رمان «سووشون»، نوشته سیمین دانشور، است این روز‌ها مراحل تولیدش را پشت سر می‌گذارد. آبیار که تا به امروز فیلم‌های سینمایی موفقی، چون «شیار ۱۴۳»، «نفس»، «ابلق» و «شبی که ماه کامل شد» را کارگردانی کرده، در نخستین تجربه سریال سازی خود از هنرمندانی، چون بهنوش طباطبایی، هوتن شکیبا، ترلان پروانه و مهران احمدی بهره گرفته است. هنوز زمان دقیق توزیع این سریال در شبکه نمایش خانگی اعلام نشده است، ولی برخی رسانه‌ها از انتشار آن در تابستان امسال خبر داده اند.

پخش مینی سریال «بهشت تبهکاران»

«بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی که پیش از این بیان شده بود اثری سینمایی است -به طوری که حتی قرار بود در جشنواره فیلم فجر سال گذشته رونمایی شود- با بسط و گسترش داستان به یک مینی سریال تبدیل شده است که به احتمال زیاد به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. این سریال بازه مهمی از تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کند و به بخشی از وقایع ملی شدن صنعت نفت نیز می‌پردازد. از مهران مدیری، جمشید هاشم پور، علی نصیریان، حمید گودرزی، امیرحسین آرمان و رضا یزدانی به عنوان بازیگران «بهشت تبهکاران» یاد شده است.

موج تازه‌ای از رئالیتی شو‌ها

موج تازه‌ای از مسابقات و رئالیتی شو‌ها نیز در راه شبکه نمایش خانگی هستند. به تازگی فیلم برداری فصل دوم رئالیتی شو «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب آغاز شده است. امیرعلی نبویان، فرزاد فرخ، نازنین کیوانی، نجمه جودکی، نیما شاهرخ شاهی، معین زندی، بهار قاسمی، مریم مؤمن، مجتبی پوربخش، امیرمهدی ژوله، الیکا عبدالرزاقی و مهراب قاسم خانی از جمله هنرمندانی هستند که در این فصل حضور دارند. همچنین برخی رسانه‌ها از ساخت رئالیتی شو دیگری توسط سعید ابوطالب خبر داده اند. این اثر «ضدجاسوسی» نام دارد و مجید واشقانی گرداننده آن است. همچنین طبق خبر‌های تأیید نشده تولید دو مسابقه به نام‌ها «آخرین ایستگاه» با اجرای امیرمهدی ژوله و «هتل عمارت» با مجریگری سیامک انصاری نیز آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
1
0
سلام خاهشمندم بعد از جواهری در قصر سریال های
افسانه دونگی افسانه ایسان
امپراطور باد ها را پخش کنید
فاطمه گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
1
0
سلام خاهشمندم بعد از جواهری در قصر سریال های
افسانه دونگی افسانه ایسان
امپراطور باد ها را پخش کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->