شهرآرانیوز - طبق اطلاعات یک منبع آگاه یاکارینو که در ۵ ژوئن به عنوان مدیرعامل توییتر شروع به کار کرد، روز پنجشنبه به سرمایهگذاران توییتر گفته است که این شرکت در حال گفتگوهای اولیه با شخصیتهای سیاسی و سرگرمی، شرکتهای خدمات پرداخت و ناشران خبری و رسانهای است. این منبع گفته است این اولینبار است که یاکارینو به موضوع سرمایهگذاران شرکت میپردازد.
پس از اینکه ماسک توییتر را در اکتبر تصاحب کرد، این رسانه اجتماعی ماهها به دلیل اخراج هزاران کارمند و خروج بسیاری از شرکتهای تبلیغاتی که نمیخواستند تبلیغاتشان در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، با هرج و مرج مواجه شد.
استخدام یاکارینو، مدیر پیشین قسمت تبلیغات شرکت انبیسی یونیورسال، نشانهای بود که تبلیغات دیجیتال در اولویت توئیتر باقی مانده است.
برخی از شرکتهای تبلیغانی به مشتریان خود توصیه کرده بودند پس از ریاست ماسک بر توییتر، تبلیغاتشان در توییتر را متوقف کنند. حالا به نظر میرسد این توصیه ها معکوس شدهاند و هیچ یک از شرکتهای تبلیغاتی بزرگ توقف تبلیغات را توصیه نمیکنند. به نظر میرسد برندهای معروف (از جمله برادران وارنر، موندلز، مک دونالد و والمارت) تبلیغات خود را در توییتر از سر گرفتهاند.
یاکارینو به سرمایهگذاران گفته است که هزینه تبلیغات حداقل ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
در زمان ماسک، توییتر نام تجاری خود را به X Corp. تغییر داد، که منعکسکننده چشمانداز این میلیاردر برای ایجاد برنامهای مانند WeChat چین است؛ یعنی تمرکز روی پرداختهای دیجیتال و سایر خدمات.
همچنین توییتر روی رشد محتوای ویدیویی در پلتفرم تمرکز کرده است. گفته میشود توییتر میخواهد تبلیغات و حمایتهای مالی را در کنار ویدیوهای تولیدکنندگان محتوا بفروشد. یاکارینو همچنین در روزهای اخیر به همکارانش گفته است که ماسک از ایدههای او حمایت قاطع کرده است و روابط کاریشان شروع مثبتی داشته است.