کابل‌کشی داخلی فیبر نوری برای مشترکان مخابرات تا پایان سال ۱۴۰۴ رایگان شد پیش‌ثبت‌نام فعالسازی eSIM ایرانسل آغاز شد + روش ثبت نام ویدئو | تست خشونت ربات انسان‌نمای Unitree G۱ iOS ۲۶ ممکن است موقتاً عمر باتری دستگاه را کاهش دهد آپدیت بزرگ iOS ۲۶ با ویژگی‌های مهم منتشر شد | از طراحی شیشه‌ای تا هوش مصنوعی اپل کدام گوشی‌های اندروید و آیفون از eSIM پشتیبانی می‌کنند؟ پیش‌ثبت‌نام فعال سازی eSIM همراه اول آغاز شد + آموزش ثبت‌نام سامسونگ: آپدیت امنیتی گوشی‌های گلکسی را همین حالا نصب کنید (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) اولین تصاویر واقعی از جعبه آیفون ۱۷ و آیفون ایر منتشر شد توافق اولیه آمریکا و چین بر سر تغییر مالکیت تیک‌تاک پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تشکیل سازمان ملی هوش مصنوعی چگونه از چت‌جی‌پی‌تی در دانشگاه استفاده کنیم که تقلب محسوب نشود؟ آیا آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس از شارژ فوق‌سریع پشتیبانی می‌کنند؟ آخرین خبر از پرونده قاچاق آیفون: ۱۱ مدیر متخلف ممنوع‌الخروج شدند سند هوش مصنوعی خراسان رضوی تدوین می‌شود تلاش آمریکا برای حل بحران مسکن با چاپ سه‌بُعدی! رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور
سرخط خبرها

برنامه جدید توییتر روی ویدئو و تجارت و نوسازی کسب و کارهای بزرگ متمرکز شده است

  • کد خبر: ۱۶۹۶۹۸
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
برنامه جدید توییتر روی ویدئو و تجارت و نوسازی کسب و کارهای بزرگ متمرکز شده است
براساس گزارشی که رویترز منتشر کرده ایلان ماسک و مدیر اجرایی جدیدش، لیندا یاکارینو،، قصد دارند در توییتر بر روی ویدئو و مشارکت تجاری تمرکز کنند تا حوزه فعالیت این رسانه اجتماعی به فراتر از تبلیغات دیجیتال گسترش پیدا کند.

شهرآرانیوز - طبق اطلاعات یک منبع آگاه یاکارینو که در ۵ ژوئن به عنوان مدیرعامل توییتر شروع به کار کرد، روز پنجشنبه به سرمایه‌گذاران توییتر گفته است که این شرکت در حال گفتگو‌های اولیه با شخصیت‌های سیاسی و سرگرمی، شرکت‌های خدمات پرداخت و ناشران خبری و رسانه‌ای است. این منبع گفته است این ‌اولین‌بار است که یاکارینو به موضوع سرمایه‌گذاران شرکت می‌پردازد.

پس از اینکه ماسک توییتر را در اکتبر تصاحب کرد، این رسانه‌ اجتماعی ماه‌ها به دلیل اخراج هزاران کارمند و خروج بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی که نمی‌خواستند تبلیغاتشان در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، با هرج و مرج مواجه شد.

استخدام یاکارینو، مدیر پیشین قسمت تبلیغات شرکت ان‌بی‌سی یونیورسال، نشانه‌ای بود که تبلیغات دیجیتال در اولویت توئیتر باقی مانده است.

برخی از شرکت‌های تبلیغانی به مشتریان خود توصیه کرده بودند پس از ریاست ماسک بر توییتر، تبلیغاتشان در توییتر را متوقف کنند. حالا به نظر می‌رسد این توصیه ها معکوس شده‌اند و هیچ یک از شرکت‌های تبلیغاتی بزرگ توقف تبلیغات را توصیه نمی‌کنند. به نظر می‌رسد برندهای معروف (از جمله برادران وارنر، موندلز، مک دونالد و والمارت) تبلیغات خود را در توییتر از سر گرفته‌اند.

یاکارینو به سرمایه‌گذاران گفته است که هزینه تبلیغات حداقل ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

ویدئو و تجارت

در زمان ماسک، توییتر نام تجاری خود را به X Corp. تغییر داد، که منعکس‌کننده چشم‌انداز این میلیاردر برای ایجاد برنامه‌ای مانند WeChat چین است؛ یعنی تمرکز روی پرداخت‌های دیجیتال و سایر خدمات.

همچنین توییتر روی رشد محتوای ویدیویی در پلتفرم تمرکز کرده است. گفته می‌شود توییتر می‌خواهد تبلیغات و حمایت‌های مالی را در کنار ویدیوهای تولیدکنندگان محتوا بفروشد. یاکارینو همچنین در روزهای اخیر به همکارانش گفته است که ماسک از ایده‌های او حمایت قاطع کرده است و روابط کاری‌شان شروع مثبتی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->