آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

حدود ۴۷ هزار نفر در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی هستند

  • کد خبر: ۱۷۴۰۲۷
  • ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
حدود ۴۷ هزار نفر در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی هستند
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره‌کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۴۶ هزار و ۹۰۴ نفر در این استان کارگران ساختمانی هستند که تحت پوشش بیمه مشاغل خاص این گروه قرار گرفته‌اند.

محمود تنهایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: به دلیل برخی مشکلات برای مدت ۲ سال جذب بیمه شده جدید در این قالب متوقف شد، اما در قالب قانون جدید برای هر استان سهمیه جذب بیمه شده تعیین می‌شود که سهمیه امسال هنوز اعلام نشده است.

وی اظهار کرد: ۲۷ درصد دستمزد بیمه‌پردازان این گروه بیمه‌ای بر اساس دستمزد قانون کار هر سال تعیین می‌شود که آن را به عنوان حق بیمه باید پرداخت کنند. ۲۰ درصد این حق بیمه از محل عوارض ساختمانی و هفت درصد توسط خودشان پرداخت می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره‌کل تامین اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: هم‌اکنون یک میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار دارند.

وی تاکید کرد: این بیمه یکی از بیمه‌های مهم برای حمایت از قشر کارگر است تا امنیت خاطر برای آینده آنان فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->