تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

مکاتبه پرسپولیس با فیفا ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۷۴۱۳۲
  • ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
مکاتبه پرسپولیس با فیفا ادامه دارد
باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار به همکاری فیفا است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت دو قسط باقی مانده از طلب بوژیدار رادوشویچ از چند وقت پیش با فیفا در حال مکاتبه بوده تا بتواند از سهمش از جام جهانی ۲۰۲۲ که رقمی نزدیک به ۶۵۰ هزار دلار است، دو قسط ۲۰۰ هزار را به رادو بدهد.

این مکاتبات که از طریق فدراسیون فوتبال بوده هنوز به نتیجه نرسیده و فردا مهلت آخر باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این پول به رادو است. چنانچه تاخیری در این پرداخت بوجود بیاید حتی اگر یک روز هم باشد باز ۲۰۰ هزار دلار برای باشگاه پرسپولیس جریمه به همراه خواهد داشت.

با این تفاسیر باید دید فردا فیفا پاسخ مثبتی به خواسته باشگاه پرسپولیس خواهد داد یا اینکه درویش مجبور است ۲۰۰ هزار از جایی دیگر برای پرداخت به رادو جور کند. هر چند او مدعی شد این پول را فراهم کرده  به دنبال راهی برای انتقال آن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->