شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس شهردار مشهد: اولویت فعلی مدیریت شهری؛ ایجاد حال خوب برای شهروندان است+ویدئو
سرخط خبرها

شهرآرا قاب خدمات مدیریت شهری به مردم است

  • کد خبر: ۱۷۸۳۶۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
شهرآرا قاب خدمات مدیریت شهری به مردم است
هم‌زمان با روز خبرنگار، شهرآرا میزبان شماری از مدیران شهری بود.

کاملان - ظهیری | شهرآرانیوز؛ هم‌زمان با روز خبرنگار روزنامه شهرآرا میزبان شماری از مدیران شهری مشهد از جمله شهردار منطقه یک، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد، رئیس سازمان ترافیک شهرداری مشهد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد و فرمانده بسیج شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد بود.

جواد مسلم، شهردار منطقه یک، در حاشیه بازدید از تحریریه شهرآرا به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی ویژه اقدامات شهرداری‌های مناطق گفت: شهرآرا بخشی از خانواده شهرداری است و باید تعامل دو طرفه‌ای با مناطق شهرداری داشته باشد و اتفاقات و پروژه‌هایی که در مناطق مختلف اجرایی می‌شود به مردم اطلاع‌رسانی کند تا بیشتر در جریان اتفاقاتی که در شهر می‌افتد قرار بگیرند و تلاش‌ها و کار‌هایی که در مناطق مختلف می‌شود، بیشتر از قبل دیده شود.

شهرداری از بامداد تا بامداد درحال خدمت‌رسانی به مردم است و بیش از ۳۰۰ خدمت به صورت مستقیم توسط این ابر سازمان به مردم داده می‌شود و بهتر است که اطلاع‌رسانی ویژه‌تری درباره این اقدامات در روزنامه شهرآرا انجام شود.

امیدبخشی و آگاهی‌بخشی، وظیفه امروز رسانه

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد با حضور در روزنامه شهرآرا به مناسبت روز خبرنگار و تبریک این روز به مدیران، کارکنان و خبرنگاران این مجموعه رسانه‌ای، اظهار کرد: اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در کشور رخ داده مانند همه‌گیری کرونا و دیگر اتفاقات حال‌و‌هوای مردم را مقداری تحت‌تأثیر قرار داده است و در این مدت از برخی مواردی که برای زندگی شاداب مردم نیاز است غافل بوده‌ایم.

مهدی یاراحمدی‌خراسانی افزود: به عقیده بنده خبرنگاران باید در این روز‌ها دو کلید واژه امیدبخشی عمومی و آگاهی‌بخشی عمومی را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای تحقق این دو کلیدواژه در جامعه باید پررنگ‌تر، باطراوت‌تر و با آرایشی وزین‌تر عمل کرد تا بتوانیم در جامعه فضای امیدآفرینی را متعالی کنیم و به طور قطع حرکت همه ما به سمت تعالی باید باشد و حرمت و قداست قلم هم باید حفظ شود. وی ادامه داد: شهرداری مشهد از بامداد تا بامداد به مردم خدمت می‌کند و این اقدامات پر از استرس و هیجان‌های مختلف است، بنابراین سهم رسانه در این فضا می‌تواند پررنگ و امیدآفرین باشد.

نقش ویژه شهرآرا در فرهنگ‌سازی استفاده از مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش‌های رسانه مردم مشهد در عرصه فرهنگ‌سازی به ویژه در بخش استفاده مردم از حمل‌ونقل عمومی گفت: موضوع‌هایی مانند تردد خودرو‌های تک سرنشین در شهر و استفاده نکردن کامل شهروندان از وسایل حمل‌ونقل‌عمومی به ویژه حمل‌ونقل پاک یکی از معضلات امروز شهر مشهد است که این مشکل می‌تواند در حوزه فرهنگ شهروندی تبیین و آگاه‌سازی شود تا مردم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله مترو تشویق و ترغیب شوند.

مجتبی زمانیان افزود: تجربه نشان داده افرادی که فقط یک بار از مترو برای سفر شهری خود استفاده کرده‌اند سعی می‌کنند در سفر‌های بعدی خود نیز از این وسیله حمل‌ونقلی استفاده کنند. از همین‌رو رسانه شهرآرا به عنوان رسانه تخصصی حوزه شهر مشهد می‌تواند در این عرصه به صورت ویژه نقش‌آفرین باشد و شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در این عرصه همچون گذشته از تعامل با روزنامه و مؤسسه شهرآرا استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین از مجموعه شهرآرا می‌خواهیم که در بخش فرهنگ‌سازی حین استفاده از مترو همچون اولویت نشستن در قطار با افراد سالمند و معلولان باشد یا نحوه ورود و خروج نیز بیشتر فعالیت داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با قدردانی از زحمات رسانه شهرآرا در فرهنگ‌سازی برای استفاده شهروندان از مترو گفت: شهرآرا تا به این لحظه آنچه در توان خود داشته در حوزه فرهنگ‌سازی انجام داده است، اما با توجه به اینکه این حوزه، حوزه گسترده‌ای است همچنان فضای کار بیش از این‌هاست و امیدواریم با همکاری و مساعدت این فرهنگ‌سازی بیشتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->