آزادراه تهران شمال مسدود شد + علت (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید
سرخط خبرها

اعزام بیش از یک هزار نیروی بهداشت و درمان به مناطق مرزی کشور

  • کد خبر: ۱۸۰۸۹۴
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
اعزام بیش از یک هزار نیروی بهداشت و درمان به مناطق مرزی کشور
وزیر بهداشت از اعزام بیش از یک هزار نیروی بهداشت و درمان به مناطق مرزی کشور برای خدمت به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین‌الهی شامگاه پنجشنبه ضمن بازدید از مرز شلمچه ظهار کرد: خدا رو شکر می‌کنم که توفیق حاصل شد که در شلمچه که به قول مقام معظم رهبری قطعه‌ای از بهشت است، حضور داریم.

وی با اشاره به اینکه زائران حسینی از مرز شلمچه در حال عبور هستند و شور و شوق زیادی در بین آنها وجود دارد، گفت: آمادگی خیلی خوبی در حوزه بهداشت و درمان در مرز شلمچه وجود دارد و از درمانگاه شهید سلیمانی بازدید کردیم و عاشقان امام حسین در کادر بهداشت و درمان حضور دارند و عاشقانه به زوار خدمت می‌کنند.

عین‌الهی افزود: اتوبوس آمبولانس هم به صورت سیار در مرز شلمچه حضور دارد و از آنجا که امکانات خوب دارویی، اکسیژن و سردکننده در آن وجود دارد، خدمات خوبی به زوار ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: توصیه من زائران این است که بین ساعات ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر تردد نکنند و پیاده‌روی خود را در بیرون از این ساعات انجام بدهند. در طول راه اگر خسته شدند حتماً استراحت کنند و گذاشتن کلاه در زمان تابش آفتاب بسیار کمک‌کننده است.

وزیر بهداشت افزود: افراد نسبت به توان خود پیاده‌روی کنند و نیاز نیست همه مسیر را پیاده بروند و سعی کنند در زمان خستگی در موکب‌ها خود را خنک و از نوشیدنی استفاده کنند.

وی گفت: بیمارستان‌های ما در آبادان و خرمشهر و مرزهای شلمچه، مهران و… بیمارستان‌های ثابتی که در پایانه‌ها فعال هستند، از آمادگی بالایی برای خدمت به زائران برخوردارند.

عین‌الهی بیان کرد: بیش از هزار نفر از کارکنان ما به مناطق مرزی کشور اعزام شدند و در قسمت‌های مختلف، پزشکی، پرستاری و بهداشت آماده خدمت هستند.

وی با اشاره به بحث جوانی جمعیت، گفت: در خصوص جوانی جمعیت در بحث بیمه، بیمار حداقل هزینه را پرداخت و ۹۰ درصد هزینه‌ها را ما پرداخت می‌کنیم، خانم‌های باردار و کودکان تا پنج سال خدمات رایگان می‌گیرند، ضمن اینکه ۶۰ مرکز خدمات ناباروری در کشور ایجاد شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->