«کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی «امروز کافران نومید شدند» | غدیر، به روایت تفسیر‌های کهن فارسی
سرخط خبرها

آغاز پیش‌ثبت‌نام ناشران برای دریافت کاغذ ایرانی پارس + جزئیات

  • کد خبر: ۱۸۱۱۴۰
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
آغاز پیش‌ثبت‌نام ناشران برای دریافت کاغذ ایرانی پارس + جزئیات
خانه کتاب و ادبیات ایران که پیشتر برای ارزیابی میزان استقبال ناشران از کاغذ تولید داخل، مراحل پیش‌ثبت‌نام و در نهایت توزیع کاغذ مازندران را انجام داده بود، اکنون نیز آماده بررسی میزان استقبال ناشران از کاغذ پارس است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کارخانه کاغذ پارس از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان کاغذ در ایران است. این نهاد اقتصادی برای تولید کاغذ هیچ گونه درختی را قطع نکرده و تولید خود را بر مبنای باگاس انجام می‌دهد. متأسفانه به دلایلی تولید این کارخانه در دهه‌های اخیر کاهش یافته بود و به همین دلیل کشور نیاز به واردات کاغذ داشت.

با شروع به کار دولت سیزدهم و تشکیل کارگروه کاغذ، حمایت از افزایش تولید کاغذ پارس که یکی از مرغوب‌ترین کاغذهای تحریر ایرانی را تولید می‌کرد، در دستور کار قرار گرفت و اکنون تولیدات این کارخانه آماده ورود به بازار مصرف است.

ناشران متقاضی خرید کاغذ ایرانی پارس، می‌توانند پس از مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir درخواست خود را ثبت کنند. پس از تحویل کاغذ از سوی کارخانه کاغذ پارس، نسبت به صدور حواله اقدام خواهد شد. قیمت‌های مورد نظر در این سامانه به صورت تقریبی است و پس از تعیین تعداد درخواست‌ها مذاکره با کارخانه برای تعیین قیمت قطعی آغاز شده و پس از انعقاد قرارداد قیمت قطعی اعلام می‌شود. در نهایت اینکه پس از دریافت کاغذها از کارخانه ثبت‌نام نهایی و دریافت وجه از ناشران صورت می‌گیرد تا کاغذ در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آنها برسد.

خانه کتاب و ادبیات ایران در روند توزیع کاغذ مازندران نیز ابتدا با منابع مالی خود کاغذ را از کارخانه خریداری کرد و حمل و نقل، شیت بندی و... نیز با همین منابع صورت گرفت تا منابع مالی ناشران هرچه سریع‌تر تبدیل به کاغذ شود و بتوانند تولیدات خود را به بهترین شکل ممکن با کاغذ ایرانی منتشر و روانه بازار اندیشه کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->