دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم بارش باران در محور‌های مشهد، نیشابور و تربت حیدریه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۴ نفر رسید (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بعد از غذا، چای و شیرینی بخوریم؟ | به این شرط بعد از خوردن غذا بخوابید بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) طلا‌های اهدایی مرد به زن هِبه و قابل‌استرداد است از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش‌وپرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شد خراسان‌رضوی در مسیر تبدیل‌‌شدن به قطب تجهیزات پزشکی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید مصرف چه دارو‌هایی در گرما خطرناک است؟ ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب استرس، کلسترول خون را بالا می‌برد؟ ۲۱ درصد ظرفیت سدهای خراسان‌رضوی پر شده است چشمان باز قبل از ازدواج، چشمان بسته بعد از ازدواج نتایج کلی مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

مرگ مرد جوان براثر برق‌گرفتگی در مشهد

  • کد خبر: ۱۸۲۳۲۸
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
مرگ مرد جوان براثر برق‌گرفتگی در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد از برق‌گرفتگی مرگبار مردی جوان در یک کارواش در محدوده شهرک باهنر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این حادثه اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک در محدوده خیابان حر، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: برابر بررسی‌های مأموران کلانتری شهیدباهنر، مردی ۲۷ساله که متصدی یک کارواش اجاره‌ای بود در یک گاراژ هنگام روشن کردن دستگاه کارواش به دلایل نامعلومی دچار برق‌گرفتگی شد که در مسیر انتقال به بیمارستان متأسفانه به دلیل شدت صدمات وارده جانش را از دست داد.

فرمانده انتظامی مشهدمقدس خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت دقیق حادثه ادامه دارد.

وی در ادامه ضمن ابراز تأسف از این حادثه، از شهروندان خواست در هنگام استفاده از وسایل برقی نکات ایمنی را رعایت کرده تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->