علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

سانحه رانندگی جان ۲ عابر پیاده مشهدی را گرفت (۱۳ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۲۵۳۴
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
  • ۱
سانحه رانندگی جان ۲ عابر پیاده مشهدی را گرفت (۱۳ شهریور ۱۴۰۲)
رئیس پلیس راهور مشهد گفت: دوعابر پیاده در دوسانحه رانندگی و در برخورد با خودروی سواری و موتورسیلکت در مشهد جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباس عابدینی افزود: ساعت ۲۳:۵۴ دیشب یک دستگاه خودروی سواری با یک زن ۳۱ساله در ورودی بلوار ابوطالب برخورد و از محل متواری شد که با کمال تأسف این زن جوان جان باخت.

وی ادامه داد: در حادثه دیگری بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در خیابان «بابانظر» مشهد، عابر پیاده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راهور مشهد بیان کرد: روز گذشته ۳۲۴فقره تصادف خسارتی و ۴۱فقره تصادف جرحی با ۴۵مصدوم در معابر این کلان‌شهر رخ داده است.

وی گفت: همچنین از ساعت۲۴ دیشب تا ۶صبح امروز، ۲۴دستگاه خودرو با تخلفات «حادثه‌ساز» نظیر سرعت زیاد توقیف و برای مرتکبان تخلفات حادثه‌ساز ۱۱۷برگ جریمه صادر شد.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلان‌شهر مشهد تردد می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
0
0
از پلیس خواهش میکنم ساعات پایانی شب گشت های نامحسوس را زیاد کند دیشب دو خودرو ۴۰۵ باهم کورس گذاشته بودن در بلوار میثاق مشهد حداقل سرعتشان بالای ۲۵۰ بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->